Rejestry

Rejestry prowadzone na stanowisku ds.obsługi Rady i jej organów:

  • Rejestr aktów prawa miejscowego
  • Rejestr interpelacji i wniosków radnych
  • Rejestr uchwał Rady Gminy Hajnówka
  • Rejestr wniosków i opinii komisji rady gminy
  • Rejestr zarządzeń Wójta

 

Rejestry prowadzone przez Sekretarza Gminy:

  • Rejestr wniosków w sprawie udostępnienia informacji publicznej
  • Rejestr skarg i wniosków

 

Rejestry prowadzone przez Referat inwestycji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami:

  • Rejestr decyzji o warunkach zabudowy
  • Rejestr decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego

 

Rejestry prowadzone na stanowisku ds.organizacyjno-osobowych:

  • Rejestr upoważnień i pełnomocnictw

 

Ponadto w Urzędzie Gminy prowadzony jest: Rejestr wniosków o wpis do ewidencji działalności gospodarczej.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Hajnówka

Wytwarzający/odpowiadający: Referat organizacyjny

Data wytworzenia: 2017-02-03

Wprowadzający: Katarzyna Hajduk

Data wprowadzenia: 2005-02-27

Data modyfikacji: 2019-11-07

Opublikował: Katarzyna Hajduk

Data publikacji: 2005-02-27