Informacja o sesji
Hajnówka, 20 stycznia 2021 r.
Or.0004.1.2021
M I E S Z K A Ń C Y
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 713) zwołuję XXII sesję Rady Gminy Hajnówka w dniu 29 stycznia 2021 r. (piątek) o godz. 12:00 w sali Kolumnowej Hajnowskiego Domu Kultury przy ul. Tamary Sołoniewicz 4, z proponowanym porządkiem obrad:
- Otwarcie obrad XXII sesji Rady Gminy Hajnówka.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Informacja Przewodniczącego Rady o zatwierdzeniu protokołu z XXI Sesji Rady Gminy.
- Informacja Przewodniczącego Rady dotycząca zgłaszanych interpelacji i zapytań między sesjami.
- Informacja Wójta Gminy o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Powzięcie uchwał:
6.1. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Hajnówka;
6.2. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności;
6.3. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
6.4. w sprawie uzgodnienia prac wykonywanych na potrzeby ochrony przyrody;
6.5. w sprawie aktualizacji Strategii Rozwiązywania problemów Społecznych Gminy Hajnówka na rok 2021;
6.6. w sprawie rozpatrzenia petycji „W obronie prawdy, godności i wolności człowieka”.
- Zapoznanie się ze Sprawozdaniem z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego za rok 2020.
- Zapytania i wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad XXII Sesji Rady Gminy Hajnówka.
Przewodniczący Rady
Jarosław Kot
Wszystkich uczestników sesji Rady Gminy Hajnówka informujemy, iż obrady są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
Transmisja obrad jest dostępna w sieci Internet, natomiast nagrania z sesji zamieszczane są na stronie internetowej http://bip.ug.hajnowka.wrotapodlasia.pl/transmisje-obrad-sesji-rady-gminy-hajnowka.html
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1, 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04 maja 2016 r., s. 1) informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Hajnówka reprezentowany przez Wójt Gminy Hajnówka z siedzibą w Hajnówce (17-200), ul. A. Zina 1, tel. 85 682 25 00, fax. 85 682 46 12, email: gmina@gmina-hajnowka.pl Jednostką obsługującą pracę Wójta Gminy Hajnówka jest Urząd Gminy w Hajnówce w zakresie zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.
- Z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Hajnówka można skontaktować się pod adresem email: iod@gmina-hajnowka.pl.
- Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są w celu zapewnienia prawa dostępu do posiedzeń kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów zgodnie:
• z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz.U. z 2018r. poz. 1330) – art. 3 ust. 1 pkt 3;
• z ustawą z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2018r. poz. 994 z późn. zm.) – art. 11b ust.2.
• z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04 maja 2016 r., s. 1) – art. 6 ust. 1 lit.c - Transmisja obrad sesji Rady Gminy Hajnówka jest dostępna w sieci Internet. Nagrania z sesji zamieszczane są na stronie internetowej www.gmina-hajnowka.pl bezterminowo. Nagrania zapisane na nośnikach danych są archiwizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Transmisja i utrwalanie obrad odbywa się za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
- Osoba, która uczestnicząc w obradach sesji nie pełni funkcji publicznej, ma prawo do informacji o dokonywanej transmisji i istniejącym nagraniu, prawo dostępu do nagrań oraz prawo do anonimizacji wizerunku na zarejestrowanych obrazach – o ile inne przepisy prawa nie uniemożliwiają Administratorowi realizacji tych praw.
- Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy uzna, że przetwarzanie danych narusza obowiązujące przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
- Podczas transmisji obrad sesji oraz ich nagrywania nie dokonuje się zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Metryka strony