Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Hajnówka, 16.05.2012 r.

IP.7021.35.2012

ZAWIADOMIENIE


        Zawiadamia się, że zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano-instalacyjnymi zadania pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Hajnówka.”

        Przedmiotowe postępowanie przetargowe wszczęte zostało ogłoszeniem o przetargu z dnia 27.04.2012 r., które było zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Hajnówka, stronie internetowej tut. Urzędu oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych (nr ogłoszenia 137266-2012). W terminie składania ofert tj. do dnia 16.05.2012 r. do godz. 12.00, nie złożono żadnej oferty.


Metryka strony

Udostępniający: Referat inwestycji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami - Piotr Chilimoniuk

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2012-05-16

Data modyfikacji: 2012-08-23

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2012-05-16