Adaptacja byłej Szkoły Podstawowej w Nowosadach na świetlicę i punkt informacji turystycznej

Hajnówka, 2005-12-30

IP.2222-3/05

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Przedmiot zamówienia:
Adaptacja byłej Szkoły Podstawowej w Nowosadach na świetlicę i punkt informacji turystycznej

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Hajnówka
Aleksego Zina 1
17-200 Hajnówka
http://gminahajnowka.prv.pl
gmhajnowka@op.pl
Godziny urzędowania 7:30 - 15:30

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
na podstawie pisemnego wniosku - dostępne do 15.02.2006r, odbiór osobisty lub pocztą za zaliczeniem pocztowym ,
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 50 zł

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja drewnianego budynku o wymiarach 22,70 x 8,90 m. wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu po byłej Szkole Podstawowej w Nowosadach ozn. nr geod. działki 704
Planowany do adaptacji budynek jest budynkiem jednokondygnacyjnym, z poddaszem nieużytkowym, bez podpiwniczenia.

I etap w 2006r.
Remont budynku polega na wykonaniu następujących robót:
1. wzmocnienie fundamentów,
2. rozbiórka pieców kaflowych,
3. wymiana zużytych drewnianych elementów konstrukcyjnych ścian (podwalin) i dachu budynku,
4. przekrycie dachu budynku z eternitu na blachę powlekaną dachówkową z utylizacją eternitu,
5. wymiana okładzin ścian i sufitów,
6. wykonanie obróbek dachowych z PCV,
7. przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych,
8. przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej,
9. przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej w całym budynku,
10. rozbiórka ścianek działowych kolidujących z planowaną funkcją pomieszczeń,
11. wymiana starej boazerii na nową w niektórych pomieszczeniach świetlicy ( w pozostałych pomieszczeniach bez boazerii),
12. organizacja sanitariatów w pomieszczeniach świetlicy i w Punkcie Informacji Turystycznej - ścianki działowe na ruszcie metalowym,
13. budowa przyłącza kanalizacyjnego,
14. częściowa wymiana podłóg drewnianych,
15. izolacja posadzek pod terakotę,
16. wykonanie podłoży cementowych pod wykładziny z terakoty oraz obłożenie schodów zewnętrznych płytkami gres.

II etap w 2007r.
1. ułożenie wykładzin z terakoty,
2. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
3. wymiana szalówki drewnianej na budynku z ociepleniem ścian wełną mineralną.

Zagospodarowanie terenu polega na wykonaniu następujących robót:
1. wykonanie utwardzonych miejsc parkingowych na 6 stanowisk dla samochodów,
2. wykonanie miejsca ogniskowego na placu,
3. wykonanie zadaszenia i stołu z ławkami,
4. utwardzenie placu na miejsce wypoczynkowe.

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia: 20 września 2007r

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy którzy:

1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -
Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

  • Potwierdzenie:
    - oświadczenie, odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego, zaświadczenie z KRS, ZUS, US, KRK.

2. wykazują dobrą sytuację finansową - zaświadczenie z banku o zdolności kredytowej w wys. 200 tys. zł.

3. posiadają wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • potwierdzenie:

- w okresie 2001 - 2005 r. zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o zbliżonym charakterze, wielkości i wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł. każde,

- wykaz zrealizowanych inwestycji,

- oświadczenie o liczbie zatrudnionych pracowników, wykaz kadry kierowniczej,

- uprawnienia i przynależność do izb branżowych - dotyczy kierowników robót w branży: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej,

4. udzielają min. 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace.

Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonywana będzie wg. kryterium spełnia/nie spełnia.

8) Informacja na temat wadium:

każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000 zł.

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
----------------------------------------------------------------------

Nazwa kryterium |Waga
----------------------------------------------------------------------

Cena |100
----------------------------------------------------------------------

10) miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Hajnówka
Aleksego Zina 1
17-200 Hajnówka
Pokój nr 32
do dnia 2006-02-24 do godz. 12:00

11) termin związania ofertą
okres 60 dni , tj. do dnia 2006-04-24

12) data i miejsce otwarcia ofert:
dnia 2006-02-24 o godz. 12.30 w Urzędzie Gminy Hajnówka, pokój nr 37.

Wójt Gminy Hajnówka

 

Olga Rygorowicz

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Hajnówka

Wytwarzający/odpowiadający: Barbara Ostapczuk

Wprowadzający: Barbara Ostapczuk

Data wprowadzenia: 2006-01-10

Data modyfikacji: 2006-01-10

Opublikował: Barbara Ostapczuk

Data publikacji: 2006-01-10