Zarządzenie Nr 118 / 09

ZARZĄDZENIE  Nr 118 / 09
Wójta Gminy Hajnówka
z dnia 19 marca 2009 r.

w sprawie zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Hajnówka.


    Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001r  Nr 142, poz.1591, z 2002r. Nr 23, poz.220; Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz.1271, Nr 215, poz.1806; z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr. 162, poz. 1568; z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr. 116, poz.1203; z 2005r. Nr.172, poz.1441, Nr. 175, poz.1457; z 2006r. Nr. 17, poz.128, Nr 181, poz.1337; z 2007 roku Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218;  z 2008 r.  Nr 180, poz. 1111; Nr 223, poz. 1458 )    zarządzam, co następuje:

§ 1. W regulaminie organizacyjnym Urzędu Gminy Hajnówka, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 45 / 08 Wójta Gminy Hajnówka z dnia 2 stycznia 2008 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Hajnówka, wprowadzam następujące zmiany:

1). § 6. otrzymuje brzmienie:
„§ 6. Pracownicy samorządowi zatrudnieni w Urzędzie Gminy na stanowiskach urzędniczych podlegają okresowym ocenom. Procedury dokonywania ocen regulowane są odrębnym zarządzeniem Wójta Gminy.”     
2).  W § 9 skreśla się pkt. 6.
3). W § 7 ust. 5 dodaje się pkt. 12 o treści:
    „ 12. Realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia należących do zadań gminy.”

§ 2.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metryka strony

Udostępniający: Samodzielne stanowisko pracy do spraw obsługi Rady i jej komisji - Barbara Ostapczuk

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2009-05-21

Data modyfikacji: 2009-05-21

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2009-05-21