Załącznik Nr 1 do Regulaminu

Załącznik Nr 1
do Regulaminu
Organizacyjnego Urzędu

 

Zasady podpisywania pism i decyzji

1. Do podpisu Wójta Gminy zastrzeżone są sprawy kierowane do:

1) Sejmu, Senatu, Urzędu Rady Ministrów, Ministrów oraz innych centralnych urzędów.

2) Wojewody i Wicewojewody.

3) Przewodniczącego Sejmiku Województwa i Marszałka Województwa.

4) Starosty.

5) Organów Gmin.

2. Akty prawne podpisuje wyłącznie Wójt Gminy.

3. Wójt Gminy podpisuje również pisma w sprawach zastrzeżonych odrębnymi przepisami.

4. W razie nieobecności Wójta pisma oraz decyzje podpisuje Zastępca Wójta.

5. Kierownicy referatów i pracownicy mogą podpisywać decyzje i rozstrzygnięcia tylko w wypadku udzielonych im upoważnień przez Wójta.

6. Projekty pism i decyzji przestawione do podpisu Wójta powinny być uprzednio parafowane przez kierownika referatu lub pracownika na samodzielnym stanowisku.

7. Pismo poza wymienionymi w pkt. 1, 2, 3 i 4 mogą podpisywać kierownicy referatów i pracownicy, po uprzednim udzieleniu im upoważnienia przez Wójta.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Hajnówka

Wytwarzający/odpowiadający: Barbara Ostapczuk

Wprowadzający: Barbara Ostapczuk

Data wprowadzenia: 2005-05-19

Data modyfikacji: 2005-05-19

Opublikował: Barbara Ostapczuk

Data publikacji: 2005-05-19