ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach

Hajnówka,21.06.2012r.

BOSS.271.3.13.2012

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

            Na podstawie art 92 ust.1 ustawy z 20.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych ( DZ.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dubinach,  informuje, że w ogłoszonym przetargu nieograniczonym na Dostawę wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach z możliwością składania ofert częściowych, do realizacji zamówienia wybrano najkorzystniejsze oferty dotyczące poszczególnych części:

Część I: dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i artykułów biurowych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach do realizacji zamówienia wybrano najkorzystniejszą ofertę- ECU” Spółka z o.o SPÓŁKA HANDLOWO- USŁUGOWA ul. Zamenhofa 9, 22 - 400 Zamość. Złożona oferta spełnia wszystkie warunki stawiane przez Zamawiającego, a w kryterium oceny jakim była cena, oferta otrzymała najwyższą ilość tj. 100 punktów. W postępowaniu dotyczącym części I brało udział czterech  Wykonawców, których oferty otrzymały następującą punktację końcową:

1.      Oferta Nr 1: P.P.H.U. „Edu-Max” Sławomir Złoch BĄCKA HUTA 17c, 83-334 Miechucino  - 66,90 pkt.

2.      Oferta Nr 2:  „Danet” Damian Powideł ul. Czołgistów 19 B/5, 84-300 Lębork – 91,15 pkt.

3.      Oferta Nr 5: ECU” Spółka z o.o SPÓŁKA HANDLOWO- USŁUGOWA ul. Zamenhofa 9, 22 - 400 Zamość – 100 pkt.

4.      Oferta Nr 8:P.H.U. 'SOBEX-NOWY' Krzysztof Bednarz ul. Parkowa 4/1, 17-200 Hajnówka – 87,80 pkt

Część II: dostawa sprzętu multimedialnego do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach do realizacji zamówienia wybrano najkorzystniejszą ofertę -  ARTLAND Kamil Łaszczuk  ul. Wierobieja 30/19, 17-200 Hajnówka. Złożona oferta spełnia wszystkie warunki stawiane przez Zamawiającego, a w kryterium oceny jakim była cena, oferta otrzymała najwyższą ilość tj. 100 punktów. W postępowaniu dotyczącym części II brało udział pięciu Wykonawców, których oferty otrzymały następującą punktację końcową:

1.      Oferta Nr 3: PHPU  ZUBER Andrzej Zuber, 50 - 424 Wrocław ul. Krakowska 29 C – 90,24 pkt.

2.      Oferta Nr 4: P.H.U. 'TON” KARDASZ i WSPÓLNICY Sp.J., ul. 11 Listopada 15, 17-200 Hajnówka - 95,45 pkt.

3.      Oferta Nr 5: ECU”  Spółka z o.o  SPÓŁKA HANDLOWO- USŁUGOWA  ul. Zamenhofa 9,   22-400  Zamość – 99, 29 pkt.

4.      Oferta Nr 7: ARTLAND Kamil Łaszczuk  ul. Wierobieja  30/19, 17-200 Hajnówka – 100 pkt.

5.      Oferta Nr 8:P.H.U. 'SOBEX-NOWY' Krzysztof Bednarz ul. Parkowa 4/1, 17-200 Hajnówka – 90,94 pkt.

 

Ponadto Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych została odrzucona z przedmiotowego  postępowania (dot. część II ) oferta firmy :

 

Oferta Nr 6: CENTI Łukasz Wądołowski , Klepacze, ul. Dolna 23,  15-641 Białystok

 

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wymagał SIWZ część II. Lp.2 Laptop z procesorem
4-rdzeniowym z cache L2 4096 KB. W ocenie zamawiającego proponowany sprzęt nie odpowiada w/w parametrom wynikającym z treści SIWZ. Wykonawca nie spełnia więc warunków udziału w postępowaniu wynikających z treści SIWZ.

Uzasadnienie prawne: nie spełnia warunków określonych w art. 82 ust.3 cytowanej ustawy  z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych i została odrzucona w przedmiotowym postępowaniu stosownie do regulacji zawartej w art. 89 ust 1 pkt.2 cytowanej ustawy

 

Planowany termin podpisania umowy z wybranym Wykonawcą ustala się na dzień
28 czerwca 2012 r.

 

            Zamówienie jest realizowane w ramach projektu  „Kraina Radosnych Maluchów - utworzenie Punktu Przedszkolnego w Gminie Hajnówka” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Nr projektu: POKL.09.01.01-20-199/11.

Dyrektor Szkoły

Otrzymują:

1.      P.P.H.U. „Edu-Max” Sławomir Złoch BĄCKA HUTA 17c, 83-334 Miechucino,

2.      „Danet” Damian Powideł ul. Czołgistów 19 B/5, 84-300 Lębork ,

3.      PHPU  ZUBER Andrzej Zuber,  50 - 424 Wrocław ul. Krakowska 29  ,

4.      P.H.U.  'TON” KARDASZ i WSPÓLNICY Sp.J., ul. 11 Listopada 15, 17-200 Hajnówka,

5.      ECU”  Spółka z o.o  SPÓŁKA HANDLOWO- USŁUGOWA  ul. Zamenhofa 9,

6.      CENTI Łukasz Wądołowski, Klepacze, ul. Dolna 23,  15-641 Białystok,

7.      ARTLAND Kamil Łaszczuk  ul. Wierobieja  30/19 , 17-200 Hajnówka, 

8.      P.H.U. 'SOBEX-NOWY' Krzysztof Bednarz ul. Parkowa 4/1, 17-200 Hajnówka.

9.      a/a

 

 

 

Projekt „Kraina Radosnych Maluchów - utworzenie Punktu Przedszkolnego w Gminie Hajnówka” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Metryka strony

Udostępniający: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych - Ewa Maciuka

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2012-06-24

Data modyfikacji: 2012-08-23

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2012-06-24