Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Hajnówka w sezonie zimowym 2012/2013

Hajnówka, dnia 29.10.2012r.

IP.7234.69.2012

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Przedmiot zamówienia:

 

Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Hajnówka w sezonie zimowym 2012/2013

 

Symbol CPV : 90620000-9 Usługi odśnieżania

 

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Hajnówka

ul. Aleksego Zina 1

17-200 Hajnówka

www.gmina-hajnowka.pl

gmina@gmina-hajnowka.pl

7.30 - 15.30

 

2) Określenie trybu zamówienia:

przetarg nieograniczony

 

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

strona internetowa na której udostępniona jest instrukcja dla oferentów – www.gmina-hajnowka.pl , osobiście pokój nr 37 w Urzędzie Gminy Hajnówka, lub pocztą: nieodpłatnie

 

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Utrzymanie w przejezdności dróg w okresie zimowym 2012/2013r. polegać ma na odśnieżaniu pługiem czołowym dwóch pasów drogi a w przypadku obfitych opadów śniegu z utworzeniem mijanek.

Zakres zamówienia obejmuje:

- wykonanie usługi odśnieżania własnym sprzętem (ciągnik) z pługiem czołowym przystosowanym do odśnieżania,

- usługa odśnieżania odbywać się będzie okresowo z chwilą występowania opadów śniegu w ciągu okresu zimowego 2012/2013 roku,

- zakres świadczenia usługi obejmuje odśnieżanie dróg w przydzielonym Rejonie odśnieżania.

Do przetargu podstawia się Rejony II – Dubiny, Nowosady, III – Mochnate, Stare Berezowo, Dubicze Osoczne, Chytra i IV – Pasieczniki Duże, Orzeszkowo terenu Gminy Hajnówka. Rejon Nr I przewidziany jest dla odśnieżania sprzętem własnym Zamawiającego.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

6) Termin wykonania zamówienia - od wystąpienia opadów śniegu w okresach:

15 listopada 2012r. – 15 kwiecień 2013r.

 

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

 

  1. złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych – Zał. Nr 2

  2. posiadają sprzęt do odśnieżania własny lub wynajęty na podstawie umowy zał. Nr 4.

Ocena spełnienia warunków udziału odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

Warunki stawiane przez Zamawiającego:

  1. W okresie wykonywania usługi obowiązuje niezmienna cena ofertowa,

  2. Zamawiający nie ponosi kosztów za utrzymanie gotowości Wykonawcy do odśnieżania,

  3. Termin rozpoczęcia pracy w ciągu 2 godzin po wystąpieniu opadów wg. wskazań Zamawiającego,

  4. Wykonawca deklaruje gotowość wykonywania pracy w godzinach nocnych, niedziele i święta w zależności od potrzeb,

  5. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenie szczegółowej ewidencji godzin pracy wg wzoru określonego przez Zamawiającego,

  6. Moc oferowanego ciągnika nie może być mniejsza niż 50 KM,

  7. Zamawiający dokona płatności częściowych nie częściej niż raz w miesiącu,

  8. Wybrane zostaną 3 oferty najkorzystniejsze po jednym ciągniku na każdy rejon spośród ciągników o mocy od 50 do 80 KM i ciągników o mocy powyżej 80 KM do 140 KM i o napędzie na 2 osie.

  9. Przy ocenie oferty złożonej przez rolnika, emeryta, rencisty i osoby nie pracującej, do jej ceny zostaną doliczone koszty ZUS jakie musi ponieść Zamawiający. Nie dotyczy to osób prowadzących działalność gospodarczą.

 

8) Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .

 

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

----------------------------------------------------------------------

| Nazwa kryterium                       |Waga | w %

----------------------------------------------------------------------

|Cena                                   | 100 |

----------------------------------------------------------------------

10) miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Hajnówka

ul. Aleksego Zina 1

17-200 Hajnówka

Pokój nr 32

 

do dnia 2012-11-06 do godz. 12:00

 

Ofertę z załącznikami Nr 1, nr 2 i nr 4 należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
„Oferta na odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Hajnówka w sezonie zimowym 2012/2013”

 

Otwarcie ofert dnia 06.11.2012r. o godz. 12:15 w pokoju Nr 37 Urzędu Gminy Hajnówka.

 

11) termin związania ofertą

okres 30 dni.

 

12) informacja na temat zawarcia umowy ramowej;

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

13) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

14) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej;

Zamawiający nie zamierza dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

15) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.

Wójt Gminy Hajnówka

 

Zał. Nr 1 - formularz ofertowy

Zał. Nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków

Zał. Nr 3 - instrukcja dla oferent

Zał. Nr 4 - wykaz sprzętu

Zał. Nr 5 - istotne postanowienia umowy

Zał. Nr 6 - Rejony do odś. 2012r

 

Metryka strony

Udostępniający: Referat inwestycji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami - Aleksander Kulik

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2012-10-29

Data modyfikacji: 2012-10-29

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2012-10-29