Zapytanie ofertowe na wykonanie ławeczek i stolików do Punktu Przedszkolnego

 

Dubiny, 2012-11- 21

 

Zapytanie ofertowe

 poniżej 14 000 euro

na wykonanie ławeczek i stolików do Punktu Przedszkolnego

 

na potrzeby realizacji projektu "Kraina Radosnych Maluchów- utworzenie Punktu Przedszkolnego w Gminie Hajnówka” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty” Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej”

ZAMAWIAJĄCY

Zespół Szkół w Dubinach

Dubiny, ul. Główna 1B

17- 200 Hajnówka

Tel. 606145424

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania, dostawy i montażu ławeczek i stolików na placu zabaw w Punkcie Przedszkolnym.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, transport oraz montaż przedmiotu zamówienia.

 

L p

Wyszczególnienie

Opis przedmiotu zamówienia

ilość

1.

ławeczki

Materiał – drewno impregnowane, nogi kotwione w gruncie za pomocą stóp betonowych.

Wymiary ławeczki nie mniej niż dł. 180 x szer. 35 x wys. 40 cm.

4

2

stolik dla dzieci

Materiał -   bale impregnowane ciśnieniowo - średnica nie mniejsza niż 100 mm Powierzchnia zabudowy: 1 m x 1 m

 Blat i siedziska malowane na dowolny kolor.

Możliwość montażu na kotwach stalowych

4

3. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie będzie realizowane do dnia 10 grudnia 2012 roku

4. Kryteria oceny ofert:

       Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

       Cena: 100 % - kryterium oznacza najniższą zaproponowaną cenę za opracowanie przedmiotu zamówienia

       Do oferty należy dołączyć ksero certyfikatów oraz zdjęcia obrazujące wyżej wymienione przedmioty zamówienia .

5. Termin i miejsce składania ofert:

Oferty złożyć w formie pisemnej w terminie do 28 listopada 2012 r. na e-mail: dubiny@.wp.pl lubna adres Zespół Szkół w Dubinach, Dubiny ul. Główna 1B, 17-200 Hajnówka na Formularzu Oferty.   (Załącznik nr 1). Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.

 

Dyrektor Szkoły

 

Załącznik –do formularza oferty

FORMULARZ OFERTY

Dane dotyczące Wykonawcy:

Nazwa:......................................................................................................

Siedziba: ....................................................................................................

Nr telefonu/faksu: ..................................................................................

e mail: ....................................................................................................

Nr NIP: .................................................................................................

Nr REGON: .....................................................................................................

Dane dotyczące Zamawiającego:

     Zespół Szkół w Dubinach

Dubiny, ul. Główna 1B

17- 200 Hajnówka

NIP 6030074868

 

1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w punkcie 2 zapytania

   ofertowego, w następującej wysokości:

Przedmiot zamówienia – wykonania usługi

L p

Nazwa

Dokładny opis przedmiotu zamówienia

Wartość brutto w zł

1.

 

Wykonanie 4 ławeczek i 4 stolików dla dzieci wraz z montażem

 

 

 

         2. Przedmiot zamówienia zostanie przez wykonany w terminie do dnia ……………...2012 r.                      

                                                          

 

 

 

 

                                                                                                                                                            __________________________________

                                                                          Pieczęć i podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy

 

 

 

_______________data________________

             miejscowość

 

 

Zapytanie ofertowe w pliku PDF do pobrania

 

 

 

Projekt „Kraina Radosnych Maluchów - utworzenie Punktu Przedszkolnego w Gminie Hajnówka” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 


 

Hajnówka, dnia 2012-11-23

 

WYJAŚNIENIE do zapytania ofertowego z dnia 21.11.2012

 

Dotyczy: na wykonanie ławeczek i stolików do Punktu Przedszkolnego

 

W związku z omyłką pisarską, która wkradła się do zapytania ofertowego z dnia 21.11.2012 Zamawiający dokonuje modyfikacji punktu 5 .

W Zapytaniu ofertowym z dnia 21.11.2012 w punkcie 5 było napisane:

 

dubiny@.wp.pl

 

W Zapytaniu ofertowym z dnia 21.11.2012 w punkcie 5 powinno być:

 

dubiny@wp.pl

 

Niniejsze sprostowanie wprowadza powyższą zmianę do zapytania ofertowego z dnia 21.11.2012 i obowiązuje wszystkich oferentów, którzy zamierzają złożyć ofertę.

 

Dyrektor Szkoły

Metryka strony

Udostępniający: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych - Ewa Maciuka

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2012-11-21

Data modyfikacji: 2012-11-23

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2012-11-21