Zapytanie ofertowe na wykonanie ławeczek i stolików do Punktu Przedszkolnego
Dubiny, 2012-11- 21
Zapytanie ofertowe
poniżej 14 000 euro
na wykonanie ławeczek i stolików do Punktu Przedszkolnego
na potrzeby realizacji projektu "Kraina Radosnych Maluchów- utworzenie Punktu Przedszkolnego w Gminie Hajnówka” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty” Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej”
ZAMAWIAJĄCY
Zespół Szkół w Dubinach
Dubiny, ul. Główna 1B
17- 200 Hajnówka
Tel. 606145424
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania, dostawy i montażu ławeczek i stolików na placu zabaw w Punkcie Przedszkolnym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, transport oraz montaż przedmiotu zamówienia.
L p | Wyszczególnienie | Opis przedmiotu zamówienia | ilość |
1. | ławeczki | Materiał – drewno impregnowane, nogi kotwione w gruncie za pomocą stóp betonowych. Wymiary ławeczki nie mniej niż dł. 180 x szer. 35 x wys. 40 cm. | 4 |
2 | stolik dla dzieci | Materiał - bale impregnowane ciśnieniowo - średnica nie mniejsza niż 100 mm Powierzchnia zabudowy: 1 m x 1 m
Blat i siedziska malowane na dowolny kolor. Możliwość montażu na kotwach stalowych | 4 |
3. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane do dnia 10 grudnia 2012 roku
4. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena: 100 % - kryterium oznacza najniższą zaproponowaną cenę za opracowanie przedmiotu zamówienia
Do oferty należy dołączyć ksero certyfikatów oraz zdjęcia obrazujące wyżej wymienione przedmioty zamówienia .
5. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty złożyć w formie pisemnej w terminie do 28 listopada 2012 r. na e-mail: dubiny@.wp.pl lubna adres Zespół Szkół w Dubinach, Dubiny ul. Główna 1B, 17-200 Hajnówka na Formularzu Oferty. (Załącznik nr 1). Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.
Dyrektor Szkoły
Załącznik –do formularza oferty
FORMULARZ OFERTY
Dane dotyczące Wykonawcy:
Nazwa:......................................................................................................
Siedziba: ....................................................................................................
Nr telefonu/faksu: ..................................................................................
e mail: ....................................................................................................
Nr NIP: .................................................................................................
Nr REGON: .....................................................................................................
Dane dotyczące Zamawiającego:
Zespół Szkół w Dubinach
Dubiny, ul. Główna 1B
17- 200 Hajnówka
NIP 6030074868
1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w punkcie 2 zapytania
ofertowego, w następującej wysokości:
Przedmiot zamówienia – wykonania usługi
L p | Nazwa | Dokładny opis przedmiotu zamówienia | Wartość brutto w zł |
1.
| Wykonanie 4 ławeczek i 4 stolików dla dzieci wraz z montażem
|
|
|
2. Przedmiot zamówienia zostanie przez wykonany w terminie do dnia ……………...2012 r.
__________________________________
Pieczęć i podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy
_______________data________________
miejscowość
Zapytanie ofertowe w pliku PDF do pobrania
Projekt „Kraina Radosnych Maluchów - utworzenie Punktu Przedszkolnego w Gminie Hajnówka” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Hajnówka, dnia 2012-11-23
WYJAŚNIENIE do zapytania ofertowego z dnia 21.11.2012
Dotyczy: na wykonanie ławeczek i stolików do Punktu Przedszkolnego
W związku z omyłką pisarską, która wkradła się do zapytania ofertowego z dnia 21.11.2012 Zamawiający dokonuje modyfikacji punktu 5 .
W Zapytaniu ofertowym z dnia 21.11.2012 w punkcie 5 było napisane:
dubiny@.wp.pl
W Zapytaniu ofertowym z dnia 21.11.2012 w punkcie 5 powinno być:
Niniejsze sprostowanie wprowadza powyższą zmianę do zapytania ofertowego z dnia 21.11.2012 i obowiązuje wszystkich oferentów, którzy zamierzają złożyć ofertę.
Dyrektor Szkoły
Metryka strony