Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu w ramach projektu - Stawiamy na indywidualizację

Hajnówka: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu w ramach projektu - Stawiamy na indywidualizację
Numer ogłoszenia: 534046 - 2012; data zamieszczenia: 31.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gmina Hajnówka , ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 85 682 25 68, faks 85 682 46 12.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu w ramach projektu - Stawiamy na indywidualizację.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu - Stawiamy na indywidualizację współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt jest realizowany w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Hajnówka. Zakres dostawy obejmuje następujące szkoły podstawowe na terenie Gminy Hajnówka: 1. Szkołę Podstawową w Dubinach wchodzącą w skład Zespołu Szkół w Dubinach, 2. Szkołę Podstawową w Nowokorninie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8, 39.16.21.00-6, 39.16.21.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.). 2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 3. Wykonawca wyraża zgodę na 30 dniowy termin płatności faktury od dnia jej dostarczenia po zrealizowaniu zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) Opis sposobu oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.gmina-hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Gminie Hajnówka; 17-200 Hajnówka ul. A. Zina 1, pokój 45.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
11.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Gminie Hajnówka; 17-200 Hajnówka ul. A. Zina 1, pokój 45.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z EFS w ramach POKL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Kierownik BOSS

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 534046 - 2012 data 31.12.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gmina Hajnówka, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 85 682 25 68, fax. 85 682 46 12.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.

  • W ogłoszeniu jest: Zakończenie: 12.02.2013.

  • W ogłoszeniu powinno być: Zakończenie: 22.02.2013.

Kierownik BOSS


Wyjaśnienia do SIWZ


 

Hajnówka, 2013.01.04

 

BOSS.042.1.4.2013

 

Odpowiedzi na pytania i wyjaśnienia treści SIWZ

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę pomocy dydaktycznych i sprzętu niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu – „Stawiamy na indywidualizację” współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

 

Działając na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r ( tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) zamawiający zawiadamia, że udziela odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ.

 

Pytanie nr 1

Oferent zwraca się z prośbą o możliwość wydłużenia dostawy pomocy dydaktycznej Tablica z literkami do 20.02.2013 r. Prośbę motywujemy tym, iż obecnie na rynku nie jest dostępna pomoc dydaktyczna wymieniona w w/w postępowaniu, a oczekiwanie na dostawę wynosi ok. 2 miesięcy.”

 

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający dokonał zmiany treści SIWZ ustalając nowy termin realizacji zamówienia do 22.02.2013r.

 

Pytanie nr 2

Informujemy, że po rozpoznaniu rynku produkt: ”Fakturowe zgadywanki” został całkowicie wycofany z rynku. W zamian został wstawiony produkt „Fleximemo”, który ma podobne zastosowanie w realizacji zajęć m.in. rozpoznawanie struktur, odgłosów, zapachu. Czy zamawiający uzna dostawę pomocy dydaktycznej: „Fleximemo” za odpowiedni swoim oczekiwaniom?

 

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający zgadza się na zastąpienie ”Fakturowe zgadywanki” asortymentem równoważnym, lecz w takim przypadku należy do oferty dołączyć wyjaśnienie potwierdzające tą równoważność. Zamawiający na etapie oceny ofert, po weryfikacji dokumentów dołączonych do oferty dokona oceny, czy dany przedmiot dostawy uznaje za równoważny czy nie.

 

 

Pytanie nr 3

 

ZESPÓŁ SZKÓŁ W DUBINAC

LP

Nazwa pomocy

Pytanie do Zamawiającego

1.

GĄSIENICE

Prosimy o sprecyzowanie z jakich elementów ma się dana pomoc dydaktyczna?”

 

SP W NOWOKORNINIE

LP

Nazwa pomocy

Pytanie do Zamawiającego

1.

GĄSIENICE

Prosimy o sprecyzowanie z jakich elementów ma się dana pomoc dydaktyczna?”

 

 

Odpowiedź Zamawiającego:

 

ZESPÓŁ SZKÓŁ W DUBINACH

LP

Nazwa pomocy

Odpowiedź

1.

GĄSIENICE

W zestawie: min 4 gąsienice, min 4 kolorowe bambusowe łyżki z otworem 3 cm z gumką, min 36 kulek w czterech kolorach z cyframi, bambusowa listwa na żetony, min 20 kolorowych żetonów, sznurkowa obręcz, tuba z rączką. Całość przechowywana w tubie o długości min 31 cm.

 

SP W NOWOKORNINIE

LP

Nazwa pomocy

Odpowiedź

1.

GĄSIENICE

W zestawie: min 4 gąsienice, min 4 kolorowe bambusowe łyżki z otworem 3 cm z gumką, min 36 kulek w czterech kolorach z cyframi, bambusowa listwa na żetony, min 20 kolorowych żetonów, sznurkowa obręcz, tuba z rączką. Całość przechowywana w tubie o długości min 31 cm.

 


Zmiana treści SIWZ


 

W związku z powyższymi wyjaśnieniami Zamawiający Biuro Biuro Obsługi Szkół Samorządowych informuje, że dokonuje zmiany treści SIWZ o następujące zapisy:

 

1. w SIWZ

Jest:

4.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 12.02.2013r.

Powinno być:

4.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 22.02.2013r.

 

2. w złączniku nr 5 do SIWZ

 

Jest:

§ 2. PRZEDMIOT UMOWY

5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 12.02.2013r.

 

Powinno być:

§ 2. PRZEDMIOT UMOWY

5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 22.02.2013r.

 

Jest:

§ 4. TERMIN REALIZACJI UMOWY

  1. Wykonawca przystąpi do wykonywania niniejszej umowy od dnia podpisania umowy.

  2. Przedmiot niniejszej umowy zostanie wykonany w terminie od do 12.02.2013r.

Powinno być:

  1. Wykonawca przystąpi do wykonywania niniejszej umowy od dnia podpisania umowy.

  2. Przedmiot niniejszej umowy zostanie wykonany w terminie do 22.02.2013r.

Pozostałe zapisy w SIWZ pozostają bez zmian.

Przedmiotowe wyjaśnienia do treści SIWZ oraz zmiany treści SIWZ są wiążące dla uczestników postępowania i należy je uwzględnić w składanej ofercie.

Kierownik BOSS

 

Projekt „Stawiamy na indywidualizację” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Metryka strony

Udostępniający: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych - Halina Szymaniuk

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2012-12-31

Data modyfikacji: 2013-01-04

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2012-12-31