SIWZ - Dostawa żwiru do remontu dróg gminnych w 2014r.

Gmina Hajnówka

ul. A.Zina 1

17-200 Hajnówka

Numer sprawy:

IP.7234.11.2014

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP

Dostawa żwiru do remontu dróg gminnych w 2014r.

Hajnówka, dnia 17 marca 2014 r.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

na wykonanie dostawy żwiru do remontu dróg gminnych w 2014r.

(CPV – 14.21.21.20-7, 60.10.00.00-9)

Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984,1047 i 1473) zwanej dalej „Ustawą” lub „Pzp”.

Informacje ogólne

Zamawiający: GMINA HAJNÓWKA

Adres: ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka

tel. (85) 682 25 00, fax (85) 682 46 12,

e-mail: gmina@gminahajnowka.pl, str. intern.: www.gmina-hajnowka.pl

NIP 603-0016-983

I. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żwiru do remontu dróg gminnych w 2014r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa żwiru frakcji 0,2 – 31,5 mm z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych w 2014r. na terenie Gminy Hajnówka.

Warunki Zamawiającego:

1. Przewidywana wielkość dostaw – 2000 m3 w ciągu całego roku,

2. Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania materiału do podbudowy dróg (frakcja żwirowa 0,2 – 31,5 mm) i być zgodne z normą: PN-S 06102. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Po rozładunku kruszywa Wykonawca powinien usunąć wszelkie przypadkowe zanieczyszczenia oraz kamienie o wielkości powyżej 50 mm.

3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego kruszywa.

4. Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi, w sposób przeciwdziałający zanieczyszczeniu dróg, po których jest przewożony.

5. Przedmiot zamówienia obejmuje koszt pospółki, jej załadunek, transport i rozładunek na odcinku drogi wskazanym przez Zamawiającego,

6. Ustalenie ilości dowiezionego kruszywa dokonywane będzie na placu budowy i polegać będzie na obszarze kruszywa w skrzyni ładunkowej pojazdu lub po jego rozładunku. Zamawiający zastrzega prawo do kontrolnych pomiarów dostarczonego kruszywa poprzez jego zważenie ( 1 m3 żwiru = 1,8 tony).

7. Wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia dostaw żwiru na podstawie zamówień przekazanych telefonicznie lub faxem (zostaną podane ilości m3. miejsca i terminy wykonania) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, w ciągu 2 dni od daty zamówienia.

8.Odległość dowożenia żwiru na remontowane odcinki dróg wynosi do 10 km licząc od granic miasta Hajnówki.

  1. W ofercie Wykonawca powinien podać cenę ryczałtową, obejmującą całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględniającą rozmiar dostaw i inne koszty ponoszone przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia.

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia zawarty w opisie przedmiotu zamówienia licząc od dnia wbudowania materiału na okres minimum 12 m-cy

  5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego.

 

II. Termin wykonania zamówienia

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia:

  • Rozpoczęcie realizacji - 15.04.2014r.

  • Zakończenie - 31.12.2014r.

III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

  1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp dotyczące:

  1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada zarejestrowaną działalność gospodarczą.
  2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie kruszywa o zbliżonym zakresie i wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł każda z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone;

      2.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków przedstawiając zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Korzystając z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów należy wskazać jaki zakres robót wykona ten podmiot jako podwykonawca co pozwoli na wykorzystanie ich doświadczenia i wiedzy.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( wg wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ),

  2. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ);

  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp należy przedłożyć:

  1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Pzp (wg wzoru – Załącznik Nr 3)

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  3. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru – Załącznik Nr 5 i Załącznik Nr 6).

Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie złoży listy w przypadku gdy należy do grupy kapitałowej.

  1. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na termin płatności nie mniejszy niż 14 dni od daty odbiorów częściowych i końcowego (po dostarczeniu faktury).

Dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 6 i § 3 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za „zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub te podmioty.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
  3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

 

W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania:

  1. warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej w sumie musi spełniać wymagane od wykonawców warunki,
  2. w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
  3. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
  4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego – pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty,
  5. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

W sytuacji, kiedy Wykonawca nie złoży wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub nie złoży pełnomocnictwa albo złoży wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy lub złoży wadliwe pełnomocnictwo, zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie (za wyjątkiem sytuacji, kiedy mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania). Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż na dzień, w którym upłynął termin składania ofert.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje zamawiający oraz Wykonawcy będą przekazywać w formie pisemnej lub faksem. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane za pomocą faksu wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. W sytuacji, gdy wezwana strona nie potwierdzi ich otrzymania to dla potrzeb ustalenia obowiązujących terminów będzie brana pod uwagę data uwidoczniona na wydruku z faksu.

  2. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ dotrze do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert, zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający będzie miał prawo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający przekaże wyjaśnienia treści SIWZ wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ bez ujawniania źródła zapytania.

  3. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie zamawiającego.

  4. W sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem należy zwracać się do:

  • Aleksander Kulik, - w sprawach technicznych i procedurach zamówień publicznych

tel. (85) 682 27 56 w godz. 8:00 - 15:00;

nr faksu (85) 682 46 12

z zachowaniem formy określonej w pkt. V.1.

VI. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium:

 

VII. Termin związania ofertą

  1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu na składanie ofert. (art. 85 ust. 5 ustawy Pzp).

  2. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia umowy, samodzielnie lub na wniosek zamawiającego, z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.

VIII. Opis sposobu przygotowywania ofert

  1. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione
    w pkt. IV niniejszej SIWZ oraz:

  • wypełniony formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru Załącznik Nr 1 do SIWZ;

  • wypełniony formularz „Wykaz dostaw zrealizowanych…”, z wykorzystaniem wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ;

  • wypełniony formularz „Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej”, z wykorzystaniem wzoru - Załącznik 5 lub 6

  1. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczeń woli.

  2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję.

  4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

  5. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz ( składania oświadczeń woli).

  6. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z Załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona.

  7. Oferta winna być złożona w kopercie (opakowaniu) zaadresowanej do Zamawiającego z oznaczeniem numeru sprawy IP.7234.11.2014 „Oferta na dostawę żwiru do remontu dróg gminnych w 2014r.” oraz nie otwierać przed dniem 31.03.2014r. do godz. 12:15”.

Jednocześnie na kopercie należy zamieścić nazwę i adres Wykonawcy w celu ewentualnego odesłania jej bez otwierania w przypadku opóźnienia.

9. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca zgodnie z prawem zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.

  1. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. W razie braku takiego wskazania, zamawiający uzna, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne bez zastrzeżeń.

  2. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane jako bezskuteczne.

Uwaga !

Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Wszelkie niejasności dotyczące treści zapisów w SIWZ należy wyjaśnić z zamawiającym przed terminem składania ofert w trybie przewidzianym w pkt. V niniejszej SIWZ. Przepisy ustawy Pzp nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy, po terminie otwarcia ofert.

IX. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

  1. Termin składania ofert upływa w dniu 31.03.2014r. o godz. 12:00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

  2. Ofertę należy złożyć w pokoju Nr 32 Urzędu Gminy Hajnówka ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka nie później niż w dniu 31.03.2014. r. do godz. 12:00 Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do wyżej wskazanego miejsca.

  3. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.03.2014r. r. o godz. 12:15, w siedzibie Zamawiającego przy ul A. Zina 1 pok. 37

X. Opis sposobu obliczania ceny oferty

  1. Cenę ofertową stanowi wynagrodzenie ryczałtowe, które musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, którego opis zawarto dziale I pkt. 1 SIWZ.

  2. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny netto, kwoty podatku VAT oraz łącznej ceny brutto oferty,

  3. Stawkę podatku VAT określa się zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2004 r., Nr 54, poz. 535) i będzie ona zmieniana w przypadku urzędowej zmiany w trakcie realizacji zamówienia.

  4. Rozliczenia między zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie krajowej (PLN).

  5. Przy ustaleniu ceny oferty (wynagrodzenia) Wykonawca winien uwzględnić ewentualne utrudnienia m.in. np. wynikające z zachowania ciągłości funkcjonowania dróg oraz przed jej ustaleniem wyjaśnić wszelkie wątpliwości dotyczące dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia, zakres robót, użyte materiały ich jakość oraz wszelkie czynniki, które mogą mieć wpływ na cenę wynagrodzenia ryczałtowego.

  6. Zamawiający informuje, iż w treści oferty Wykonawcy poprawi w szczególności:

      1. omyłki polegające na błędnym wpisaniu ilości jednostek lub nazwy jednostki miary w treści złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą formularza cenowego, dostosowując ich treść do odpowiednich dokumentów wzorcowych zamieszczonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

      2. oczywiste omyłki rachunkowe polegające na błędnych obliczeniach matematycznych (mnożenie, dodawanie), a w konsekwencji wprowadzonych w ten sposób zmian poprawi końcową wartość oferty. Przy poprawianiu omyłek zamawiający za prawidłową uzna cenę jednostkową brutto.

      3. omyłki polegające na zdublowaniu tych samych pozycji w formularzu cenowym w następujący sposób:

  • zamawiający wykreśli z kosztorysu ofertowego zdublowane pozycje pozostawiając tylko jedną z nich;

  • po wykreśleniu zdublowanych pozycji zamawiający zsumuje wartości podane w pozostawionych pozycjach kosztorysu ofertowego i tak obliczoną cenę przyjmie jako cenę ofertową;

  • w sytuacji kiedy zdublowane pozycje będą zawierać inne ceny zamawiający wykreśli pozycję o wyższej cenie.

XI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.

Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:

LP.

KRYTERIUM

ZNACZENIE KRYTERIUM

1.

Cena brutto – ryczałt

100 %

 

  1. Kryterium ceny obliczane będzie wg ceny ryczałtowej brutto, na którą składają się wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do jego wykonania.

  2. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe oświadcza, że na etapie przygotowania oferty zapoznał się z terenem budowy i wykorzystał wszelkie konieczne środki mające na celu ustalenie wynagrodzenia obejmującego całość prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

  3. Maksymalnie w kryterium „cena” można uzyskać 100 punktów z uwzględnieniem wskaźnika % przypisanego znaczeniu tego kryterium, które zostaną przyznane ofercie z najniższą ceną. Każda oferta o cenie wyższej otrzyma proporcjonalnie mniej punktów wg wzoru:

najniższa cena (brutto) w ofertach x 100% x 100

cena (brutto) w badanej ofercie

  1. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Uzyskanie najwyższej liczby punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

  2. Zamawiający udzieli zamówienia, Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

  3. W sytuacji, gdy zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.

  4. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

  1. W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.

  2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

XIII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XIV. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.

Zamawiający zastrzega do osobistego wykonania przez wykonawcę następujące części zamówienia: Całość zamówienia ma być wykonana przez Wykonawcę.

Wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ stanowi zał. Nr 7

XV. Informacje dotyczące ewentualnych zmian w umowie.

  1. Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:

  1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego,

  2. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,

  3. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,

  4. w przypadku ustawowych zmian przepisów podatkowych mających wpływ na cenę.

  1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

  2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie.

  3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:

  1. Udzielenia i wykonania zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp, w czasie zamówienia podstawowego, jeżeli Wykonawca w związku z wykonywaniem zamówienia uzupełniającego nie będzie mógł dotrzymać terminu realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego,

XVI. Pouczenie o środkach ochrony prawnej

Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp.

Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.

XVII. Załączniki

  1. Załącznik Nr 1 - Wzór formularza ofertowego
  2. Załącznik Nr 2 - Wzór oświadczenia dot. art. 22 Pzp.
  3. Załącznik Nr 3 - Wzór oświadczenia dot. art. 24 Pzp.
  4. Załącznik Nr 4 - Wykaz dostaw zrealizowanych
  5. Załącznik Nr 5 - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
  6. Załącznik Nr 6 - Wzór oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  7. Załącznik Nr 7 - Umowa – wzór

 

Wójt Gminy Hajnówka

Metryka strony

Udostępniający: Referat inwestycji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami - Aleksander Kulik

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2014-03-17

Data modyfikacji: 2014-03-17

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2014-03-17