Siwz do Eksploatacja stacji wody z siecią wodociągową

Hajnówka, 2011-04-20

IP.7021.23.2011

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 193 000 EURO

Przedmiot zamówienia: Eksploatacja stacji wody z siecią wodociągową i  oczyszczalni ścieków z siecią kanalizacyjną.

I. Nazwa i adres zamawiającego.

Gmina Hajnówka,
ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka,
tel.  85 – 682 – 27 – 56,
fax. 85 – 682 – 46 – 12,
e-mail:
gmina@gmina-hajnowka.pl,
www.gmina-hajnowka.pl.

II. Określenie trybu zamówienia.

Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759) – zwany dalej ustawą. Do niniejszego zamówienia nie będą stosowane przepisy dotyczące zamówień sektorowych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia.

www.gmina-hajnowka.pl

IV. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

Kod CPV:

65.13.00.00-3 – Obsługa stacji wody
65.10.00.00-4 – Usługi przesyłu wody i podobne
90.48.10.00-2 – Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków
90.48.00.00-5 – Usługi gospodarki ściekowej

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na eksploatacji stacji wody Nowoberezowo i Orzeszkowo i należących do nich sieci wodociągowych obejmujących miejscowości: Nowoberezowo, Dubicze Osoczne, Puciska, Chytra, Czyżyki, Nowokornino, Trywieża, Kotówka, Wasilkowa, Rzepiska, Borysówka, Olchowa Kładka, Smolany Sadek, Nowosady, Przechody, Dubińska Ferma, Sorocza Nóżka, Orzeszkowo, Olszyna, Łozice, Topiło, Pasieczniki Duże, Borek oraz oczyszczalni ścieków w Mochnatem i należących do niej sieci kanalizacyjnych obejmujących miejscowości: Mochnate, Stare Berezowo, Nowoberezowo, Dubicze Osoczne, Puciska, Chytra, Czyżyki.

Wykonanie usługi obejmuje:

1) Bieżącą eksploatację, konserwację i utrzymanie w stałej sprawności technicznej i sanitarnej obiektów hydroforni, oczyszczalni ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami sieci stanowiącymi własność Zamawiającego,

2) Utrzymanie dobrej jakości wody podawanej do sieci i ścieków oczyszczonych odprowadzanych do wód, które mają odpowiadać wymaganiom obowiązujących przepisów,

3) Usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy,

4) Prowadzenie Pogotowia Technicznego, którego zadaniem będzie niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii (awaria powinna być zabezpieczona w ciągu 2 godz. od zgłoszenia i usunięta w ciągu 24 godz. od zgłoszenia) i usterek technicznych powstałych na sieciach zakłócających ciągłość dostaw wody, odbioru ścieków i prawidłowej eksploatacji urządzeń sieci Zamawiającego,

5) Prowadzenie dokumentacji eksploatowanych sieci,

6) Zawieranie umów w imieniu Zamawiającego na dostawę wody i odbiór ścieków z odbiorcami indywidualnymi i zbiorowymi,

7)  Pobieranie należności od odbiorców za dostarczoną wodę i odebrane ścieki po cenach określonych uchwałą Rady Gminy,

8) Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z eksploatacją sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej a w szczególności:

a)      Opłaty za badania wody,

b)      Opłaty za legalizację wodomierzy w przypadku podejrzenia złych wskazań lub upływu terminu ważności,

c)      Opłaty za energię elektryczną,

d)     Kar za nieprzestrzeganie wymogów jakościowych wody i ścieków,

e)      Opłaty za gospodarcze korzystanie ze środowiska,

f)       Zatrudnienie pracowników obsługi hydroforni i oczyszczalni ścieków.

9) Określanie warunków technicznych i udzielanie w porozumieniu z Zamawiającym zgody na podłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,

10) Odbiory techniczne przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych z zapewnieniem udziału w nich osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania w/w odbiorów,

11) Kontrola legalności poboru wody, zrzutu ścieków i podłączeń do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,

12) Windykacja należności od odbiorców nie regulujących opłat za korzystanie z sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Charakterystyka sieci wodociągowej obejmującej miejscowości: Nowoberezowo, Dubicze Osoczne, Puciska, Chytra, Czyżyki, Nowokornino, Trywieża, Kotówka, Wasilkowa, Rzepiska, Borysówka, Olchowa Kładka, Smolany Sadek, Nowosady, Przechody, Dubińska Ferma, Sorocza Nóżka, Orzeszkowo, Olszyna, Łozice, Topiło, Pasieczniki Duże, Borek i kanalizacyjnej obejmującej miejscowości: Mochnate, Stare Berezowo, Nowoberezowo, Dubicze Osoczne, Puciska, Chytra, Czyżyki.

     -  długość sieci wodociągowej - ok. 65,2 km,
     -  przyłącza wodociągowe – ok. 1300 szt.,
     -  zużycie wody  – 52 077 m3/rok,
     -  punkty poboru wody – hydrofornie (każda z dwoma ujęciami wody – główne i awaryjne) – 2 szt.,
     -  długość sieci kanalizacyjnej (obejmującej miejscowości:  – ok. 22,4 km,
     -  przyłącza kanalizacyjne – ok. 300 szt.,
     -  odprowadzone ścieki  – 13 473 m3/rok
     -  przepompownie kanalizacyjne – 15 szt.,
     -  przepompownie kanalizacyjne przydomowe – 3 szt.,
    -  mechaniczno - biologiczna oczyszczalnia ścieków typu Biovac w Mochnatem – 1 szt.,

4. Należność za wykonanie usługi „Eksploatacja stacji wody z siecią wodociągową i  oczyszczalni ścieków z siecią kanalizacyjną” będzie w  całości pokryta z:

     -  opłat za pobieraną wodę i dostarczane ścieki,
     -  opłaty abonamentowej,

pobieranych przez wyłonionego Wykonawcę od odbiorców wody i dostawców ścieków.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI. Zamówienia uzupełniające.

Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniających.

VII. Termin wykonania zamówienia.

    Od dnia 01.07.2011 na czas nieokreślony.

VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)  Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy,
2)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3)  Zadeklarują stałość zaoferowanych cen jednostkowych w ofercie przez okres min. 24 m-ce,
4)  wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał co najmniej 1 usługę zbiorowego zaopatrzenia  w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków przez okres co najmniej 1 roku tj. eksploatacji co najmniej jednej hydroforni z siecią wodociągową i jednej sieci kanalizacyjnej z oczyszczalnią ścieków o przepustowości min. 150 m³/d .

     Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców

     nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na

     zasadzie spełnia /nie spełnia.

5)  wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych – oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu robót na sieciach wod.-kan,

6)    wykażą się dysponowaniem potencjałem technicznym w postaci co najmniej:

  • samochód techniczny VUKO,
  • samochód asenizacyjny,
  • samochód pogotowia technicznego,
  • koparko - spycharki,
  • samochodu samowyładowczego,
  • zagęszczarki,
  • urządzenia do odwadniania wykopów.

7)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania; za spełnienie tych warunków uważa się:

  1. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej o łącznej kwocie co najmniej 100 tys. zł (słownie: sto tysięcy złotych),
  2. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
  3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych prze Wykonawcę w Ofercie i wymaganych załącznikach do oferty wg kryterium spełnia/nie spełnia.   

IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają  

      dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia 

      warunków udziału w postępowaniu.

   W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej  

   działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z

   dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące

   dokumenty:

   1. Dokumenty wymagane:

 

1)      Formularz ofertowy,

2)      Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy,

3)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4)      Wykaz wykonanych zamówień (co najmniej 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie.  

5)      Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,

6)      Wykaz wyposażenia technicznego stanowiącego własność bądź pozostającego w dyspozycji Wykonawcy,

7)      Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 100 tys. zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

8)      Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia.

9)      Roczne sprawozdanie finansowe jednostki: - bilans jednostki; - rachunek zysków i strat; - zestawienia zmian funduszu.

   2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:   

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1)      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

2)      wniósł wadium,

3)      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru

4) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

5) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub   zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Dokumenty o których mowa w rozdziale IX niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

4. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale IX pkt 1 podp. 2 i 3 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie.

5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

X. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

1.      Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze SIWZ, przedmiotem zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania, które wpłyną do siedziby Zamawiającego w terminie nie później niż 2 dni przed terminem złożenia ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

2.       Pisemna odpowiedź zostanie przesłana wszystkim uczestnikom postępowania bez wskazania źródła zapytania.

3.      Zamawiający nie przewiduje możliwości zwołania wszystkich Wykonawców celem wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SIWZ.

4.      W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na SIWZ.

Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: Helena Bagrowska i Aleksander Kulik, tel. (85) 682 27 56.

XI. Wymagania dotyczące Wadium.

Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

1. Wadium może być wnoszone w:

·         pieniądzu,
·         poręczeniach bankowych,
·         gwarancjach bankowych,
·         gwarancjach ubezpieczeniowych,
·         poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z  dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275).

2. Wadium w formie pieniężnej należy wypłacić przelewem na konto Zamawiającego:

w BPH PBK S.A. O/Hajnówka Nr 61 1060 0076 0000 4111 7000 0459

Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego do końca dnia poprzedzającego termin składania ofert.

3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana:

  • odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
  • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium (brak w ofercie dowodu wniesienia) zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

XII. Termin związania Ofertą.

Składający pozostaje związany ofertą przez 30 dni od terminu składania oferty.

XIII. Opis sposobu przygotowania oferty.

1.      Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej aniżeli jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania.

2.      Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych nie będą brane pod uwagę.

3.      Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.      Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazane jest przedstawienie oferty na wydruku komputerowym lub napisanie na maszynie do pisania) oraz podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania firmy.

5.      Wszystkie strony oferty muszą być spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty, a każda kartka oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem.

6.  Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane 

      własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

 

XIV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1.  Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszonym do terminu otwarcia ofert.


2. Oferta musi zostać złożona w siedzibie Zamawiającego /pokój nr 32/  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 maja 2011 r. do godz. 12:00

3.  Wykonawca na jego wniosek otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty z odnotowanym terminem jej złożenia (dzień, godzina) oraz numerem, jakim oznakowana została oferta.

5.  Wykonawca powinien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej wg poniższego wzoru.

Gmina Hajnówka, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka z dopiskiem „Oferta przetargowa na wyłonienie Wykonawcy na Eksploatację stacji wody z siecią wodociągową i  oczyszczalni ścieków z siecią kanalizacyjną w gminie Hajnówka”. Nie otwierać przed 10.05.2011 r. godz. 12:15.

6.  Oferty które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie będą odsyłane bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

7.  Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.05.2011 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego – pok. nr 37.

8.  Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle oferentowi protokół z sesji otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy.

XV. Sposób obliczania ceny oferty.

1.  Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN brutto cyfrowo 

      i   słownie.

2.      Wykonawca określa ceny jednostkowe realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ cen jednostkowych brutto.

3.      Wszystkie wartości powinny być liczone i podane w formularzu oferty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

XVI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

 

1.      Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

CENA OFERTOWA – 100%  

Wyliczona cena ofertowa rocznej działalności posłuży jedynie do porównania i oceny złożonych ofert.

2.      Ocena każdej z ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium.

3.   Wzór stosowany do obliczenia punktowego.

                                       cena oferty najkorzystniejszej
                                       ---------------------------------------   x 100   x 100%
                                       cena oferty badanej

                                       Max liczba punktów   - 100

3.      Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.      W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

5.      Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste pomyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w sposób określony art. 87 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych i zawiadomi o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.      Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz treści SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

 

XVII. Informacja o formalnościach po wyborze oferty.

 

1.      Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

2.      Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania wyniku, nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, wybór ofert przeprowadzony zostanie powtórnie spośród złożonych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodząc przesłanki, o których mowa w art. 93 ust.1.

 

XVIII. Ogłoszenia wyników przetargu.

O wyborze oferty najkorzystniejszej, ofertach odrzuconych oraz wykonawcach wykluczonych z postępowania Zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Gminy Hajnówka tj. www.gmina-hajnowka.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Hajnówka przy ul. A.Zina 1.

XIX. Wymagania dotyczące należytego zabezpieczenia wykonania umowy.

Zamawiający nie będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


XX. Istotne dla stron postanowienia umowy.

1.      Warunki realizacji zgodnie z załączonym projektem umowy.

2.      Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

3.      Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy w następujących sytuacjach:

·         zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),

·         zmiana taryf zgodnie z ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu wsi w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,

·         zmiana zakresu wykonywanych usług ( w przypadku wybudowania nowych sieci).

 

XXI. Postanowienia końcowe.

Zasady udostępniania dokumentów

Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:

- Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku,

- udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania.

W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

XXII. Załączniki

Załączniki do specyfikacji:

1. formularz ofertowy,

2. wzór oświadczenia,

3. wykaz wykonanych usług,

4. wykaz sprzętu,

5. wykaz osób,

6. projekt umowy.

Komplet dokumentów w pliku PDF

          Sporządził:                                                                              Zatwierdził:

 

 

 

            A.Kulik                                                                          Wójt Gminy Hajnówka

 

                                                                                                    --------------------------

 

                                                                                                       dnia 20.04.2011r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Referat inwestycji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami - Aleksander Kulik

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2011-04-22

Data modyfikacji: 2011-04-22

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2011-04-22