Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach.

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach.
Numer ogłoszenia: 330098 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Dubinach , Dubiny, ul. Główna 1b, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 85 682 25 68, faks 85 682 46 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach z możliwością składania ofert częściowych na części: Część I: dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach. Część II: wyposażenie Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach ( m.in. w: meble, regały, stoliki, krzesełka, dywany, półki na kubeczki i ręczniczki, leżaczki, szatnie, koce, poduszki, tablice, pojemniki plastikowe na zabawki, koszyki, naklejki i dekoracje ścienne, naczynia kuchenne). Część III: wyposażenie placu zabaw dla Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach. Część IV: wyposażenie w sprzęt RTV, kserokopiarkę, aparat fotograficzny Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach. Dostawa obejmuje transport przedmiotu zamówienia rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, ustawienie, montaż oraz sprawdzenie. Szczegółowy wykaz dostawy stanowią załączniki nr. 2-5 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kraina Radosnych Maluchów - utworzenie Punktu Przedszkolnego w Gminei Hajnówka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Nr projektu: POKL.09.01.01-20-199/11..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.00.00.00-8, 30.00.00.00-9, 32.00.00.00-3, 35.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

·      Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·      III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·      III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Oświadczenie

·      III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Oświadczenie

·      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Oświadczenie

·      III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·      III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·      aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·      III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Gminie Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 45, godz.urzędowania 7.30-15.30 (pn.-pt.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Gminie Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 45,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z EFS w ramach POKL..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

BOSS.271.2.2011

Hajnówka, 2011.10.19

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 330098 - 2011 data 11.10.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Szkoła Podstawowa w Dubinach, Dubiny, ul. Główna 1b, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 85 682 25 68, fax. 85 682 46 12.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Gminie Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 45.

  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Gminie Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 45.

Dyrektor Szkoły w Dubinach

 


 

Hajnówka, 2011.10.20

BOSS.4462.1.2011


Wyjaśnienie do SIWZ z dnia 20.10.2011r


  1. Dokonuje się zmiany w Załączniku nr 2 do SIWZ w następujący sposób:

W tabeli Zabawki w pozycji 19 Autko edukacyjne powinna być ilość 2 sztuk


Dyrektor Szkoły w Dubiach

 


BOSS.4462.1.2011

Hajnówka, 2011.10.19

Wyjaśnienie do SIWZ z dnia 19.10.2011r

  1. Dokonuje się zmiany w Załączniku nr 3 do SIWZ w następujący sposób:

W tabeli Wyposażenie sal Punktu Przedszkolnego w pozycji 10 Pufy powinna być ilość 10 sztuk

  1. Dokonuje się zmiany terminu złożenia ofert z dnia 20.10.2011 na 24.10.2011. godz. 11.00

Dyrektor Szkoły w Dubiach


 


 

Metryka strony

Udostępniający: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych - Ewa Maciuka

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2011-10-11

Data modyfikacji: 2011-10-20

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2011-10-11