SP.26.2.2021 - ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1 - „Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu Dobra edukacja.”

Do pobrania wersja PDF zapytania ofertowego wraz z załącznikami

Dubiny, dnia 02 lutego 2021r.

……………………………………..

(pieczęć zamawiającego)

 

SP.26.2.2021

 (znak sprawy)

Szkoła Podstawowa w Dubinach

Ul. Główna 1b

17-200 Hajnówka

(nazwa i adres wykonawcy)

Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E Nr 1

 

  1. Zamawiający:

    Szkoła Podstawowa w Dubinach

Adres Zamawiającego: ul. Główna 1B, Dubiny,  17-200 Hajnówka

Tel/Fax: 85 682 46 31

Adres strony internetowej Zamawiającego: www.zsdubiny.edupage.org

Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: dubiny@wp.pl

Czas pracy: pn. - pt. w godz. 8:00-15:00

    

zaprasza do złożenia oferty

 

  1. Przedmiot zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest „Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu Dobra edukacja.” (Wspólny Słownik Zamówień: 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 39162200-7 – Pomoce i artykuły szkoleniowe)

2) Przedmiot zamówienia obejmuje:

  1. a) Szkolenie z zakresu stosowania nowoczesnych metod edukacyjnych dla 24 nauczycieli. W efekcie realizacji szkolenia przewiduje się, że nauczyciele nabędą wiedzę i umiejętności stosowania nowoczesnych metod edukacyjnych, podniosą poziom kompetencji zawodowych w zakresie:

- aktualnej wiedzy ogólno-dydaktycznej i metodycznej

- realizacji procesu kształcenia w sposób wspomagający i organizujący uczenie się uczniów

- moderowanie procesem rozwoju ucznia, angażowania, rozbudzania zainteresowań, gotowość do rozwiązywania problemów, innowacyjność, kreatywność i przedsiębiorczość.

Program musi realizować powyższe treści tak, aby nauczyciele uczestniczący w programie:

-podnieśli wiedzę i umiejętności w zakresie nowoczesnych metod nauczania (w tym techniki czytania, notowania, zapamiętywania informacji, itp.)

-stosowali wiedzę z zakresu psychologii uczenia (prawidłowe rozpoznanie potrzeb i możliwości uczniów);

-podnieśli umiejętności pracy z klasami mieszanymi (uczniowie bardzo słabi i bardzo zdolni);

-praktycznie i teoretycznie przygotowani zostali do prowadzenia zajęć programów realizujących nowoczesne metody edukacyjne, z uczniami w wieku 7-16 lat poprzez uzyskanie przez nich certyfikatu trenera nowoczesnych metod edukacyjnych.

Liczba godzin szkolenia w ramach projektu wyniesie 320 godzin lekcyjnych (4 grupy x 80h)

Szkolenie zakończone egzaminem praktycznym i teoretycznym.

  1. b) Dostawa 24 zestawów materiałów dla 24 nauczycieli, niezbędnych do realizacji szkolenia i uzyskania założonych efektów kształcenia oraz celów i wskaźników projektu. Materiały muszą być komplementarne z założeniami szkolenia opisanymi w punkcie a.

Każdy zestaw materiałów dla nauczycieli musi zawierać co najmniej:

- podręcznik trenera (w formie elektronicznej),
- zestaw 10 kości do poszerzenia pola widzenia,
- komplet 5 wskaźników do treningu czytania,
- zestaw kółeczek do synchronizacji półkul mózgowych,
- podręcznika do kursu zwierającego: materiały metodyczne, testy, formularze ćwiczeń, kolorowy segregator.

Dostarczone materiały powinny być nowe i wykonane w ramach bezpiecznej technologii.

  1. c) Szkolenie cyfrowe w zakresie stosowania narzędzi TIK w procesie kształcenia dla 24 nauczycieli. W efekcie realizacji szkolenia nauczyciele zdobędą wiedze w zakresie korzystania narzędzi TIK w procesie dydaktycznym w tym włączenia ich do regularnego nauczania przedmiotowego, a w szczególności:

- miejsce TIK w procesie kształcenia i ich znaczenie dla efektów uczenia się uczniów

- środki dydaktyczne oparte na TIK

- zasady stosowania TIK w procesie dydaktycznym

- kryteria i przykłady zastosowania TIK w kształceniu

Liczba godzin szkolenia w ramach projektu wyniesie 160 godzin lekcyjnych (4 grupy x 40h)

Szkolenie zakończone egzaminem praktycznym i teoretycznym.

  1. d) Wsparcie metodyczno - cyfrowe nad prawidłowością wdrażanych metod i technik oraz prowadzonych zajęć w ramach projektu.

1) Wsparcie obejmuje profesjonalny nadzór nad merytoryczną realizacją zadań projektowych, obserwacje zajęć i lekcji oraz spotkania wspierające dla nauczycieli z wiedzą teoretyczną, pomoc we wdrażaniu nowych technik i technologii w praktyce bieżące rozwiązywanie problemów związanych z wykorzystywaniem poznanych technik, metod i sprzętu do realizacji zadań projektowych oraz do realizacji własnych lekcji przedmiotowych.

2) Liczba godzin wsparcia metodycznego i technologicznego w ramach projektu wyniesie 416 godzin i musi zawierać:

96 h obserwacji (min. 1 x semestr x 24 N x 2h)

80 h konsultacji grupowych (min 1 x miesiąc x 4 gr x 2h x 10M)

240 h konsultacji indywidualnych( min  1 h / nauczyciel x miesiąc x 24N x 10M)

  1. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

Termin wykonania:

  1. Szkoleń metodycznych i TIK w okresie od: luty – czerwiec 2021 roku
  2. Wsparcia metodycznego w okresie od: wrzesień 2021 – czerwiec 2022 roku
  3. Dostawa materiałów do szkoleń - luty 2021 roku

Miejsce wykonania: Szkoła Podstawowa w Dubinach

 

  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami jest Alina Ginszt, telefon 85 682 46 31 , e-mail: dubiny@wp.pl

 

  1. Kryteria wyboru ofert:

1)    Zamawiający będzie się kierował poniższymi kryteriami:

        

                                                         LP= A+ B+C, gdzie     

Kryterium

Waga

A

cena

40%

B

kwalifikacje kadry dydaktycznej

30%

C

doświadczenie

30%

 

  1. waga kryterium: 40%.

Najwyższą liczbę punktów – (A=40 pkt) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę za wykonanie niniejszego zamówienia, a każda następna według poniższego wzoru:

 

 

            Najniższa całkowita cena ofertowa spośród złożonych ofert  

A = ___________________________________________________       x   100 pkt x 40%

                                   Cena ofertowa badanej oferty

  1. Kryterium kwalifikacje kadry dydaktycznej:

Ocenieni będą poszczególni wykładowcy, o których mowa w ust. 6 zapytania,  przedstawieni w ofercie poprzez zsumowanie punktów. Suma punktów uzyskanych przez poszczególnych wykładowców zostanie podzielona przez sumę punktów najkorzystniejszej oferty w tym kryterium.

 

B- Za najkorzystniejszą, w tym kryterium zostanie uznana oferta, której suma punktów przyznanych każdemu wykładowcy będzie najwyższa i otrzyma 100 pkt.

 

B= 100 pkt x waga kryterium 30% = 30 pkt, a każda następna według poniższego wzoru:

 

                      liczba punktów badanej oferty

B =        ______________________________________________         x 100 pkt  x 30%                 

                   liczba punktów najkorzystniejszej oferty

 

Wykształcenie kadry dydaktycznej:

 

Wykształcenie wyższe z tytułem doktora lub profesora, posiadający uprawnienia trenerskie w zakresie nowoczesnych technik nauczania.   25 pkt

Wykształcenie wyższe magisterskie posiadający uprawnienia trenerskie w zakresie nowoczesnych technik nauczania.     10 pkt

 

  1. Doświadczenie wykonawcy

Ocena będzie dokonana w następujący sposób:

za wykazanie wykonania usługi polegającej na przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych z wykorzystaniem nowoczesnych technik edukacyjnych o wartości co najmniej 50.000,000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w ciągu ostatnich 5 lat – 20 pkt za każdą usługę (umowę).

 

Po przyznaniu punktów cząstkowych zostaną one zsumowane i podstawione do wzoru:

 

                                                 liczba punktów badanej oferty

C =        ______________________________________________         x 100 pkt  x 30%

                                   liczba punktów najkorzystniejszej oferty

 

 

Uwaga: minimalna liczna osób posiadających uprawnienia trenerskie w zakresie nowoczesnych technik nauczania wynosi 2, ilość wykonanych usług wynosi 2

2) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w pkt. 6 przedmiotowego zapytania warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem określonym pkt. 5 podpunkt 1.

3)  Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

4)  W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.

 

  1. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji , zezwolenia, itp.):

1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:

  1. a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż:

      - dysponuje minimum 2 trenerami nowoczesnych technik edukacyjnych posiadającymi wykształcenie wyższe na  kierunku: filologicznym, pedagogicznym, lub psychologicznym, legitymujący się certyfikatem trenera nowoczesnych technik edukacyjnych oraz certyfikatem metodycznym uprawniającym do szkolenia nauczycieli i trenerów w zakresie programów edukacyjnych, superwizji i nadzorowania prawidłowości realizacji metodycznej tych programów, oraz wystawiania certyfikatów i zaświadczeń dla nauczycieli, rodziców i dzieci. Osoby te powinny mieć minimum 5-letnie doświadczenie w szkoleniu kadry pedagogicznej placówek oświatowych;

      - posiada wpis do rejestru placówek edukacyjnych prowadzonego przez Prezydenta/Burmistrza Miasta, Wójta Gminy.

  1. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

      Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  1. c) zdolności technicznej lub zawodowej:

      Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż wykonywał usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń i wsparcia metodycznego dla nauczycieli z zakresu metodyki kształcenia i nowoczesnych technik edukacyjnych w wymiarze minimum 400 godzin każde, o wartości co najmniej 85.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych) każde, w ciągu ostatnich 5 lat. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż wykonał 2 ww. usługi (umowy, w tym każda na rzecz innego podmiotu);

2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.

3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie.

4)  W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą złożyć    wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
  2. b) kopię dokumentu potwierdzającego wpis do odpowiedniego rejestru instytucji szkoleniowych;
  3. c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu  trzeciego (według własnego wzoru).
  4. d) wykaz osób zgodnie z wzorem, którego treść stanowi załącznik nr 2. Treść wykazu musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w ust. 6 pkt 1 lit. a . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium dostępu tj. dyplomy ukończenia studiów oraz certyfikaty trenerskie i metodyczne.
  5. e) wykaz usług w którego treści winien podać informacje dotyczące: podmiotu na rzecz, którego usługi wykazane w wykazie zostały lub są wykonywane, terminu realizacji usługi. Treść wykazu musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w ust. 6 pkt 1 lit. a – wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty wystawione przez odbiorcę usług potwierdzające należyte wykonane lub wykonywanie usług wskazanych w wykazie, np. referencje.
  6. f) oświadczenie RODO - wzór stanowi załącznik nr 5 do umowy.

5)  W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odpis, o którym mowa w pkt 4 lit. a składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

 

  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej w następujący sposób:

OFERTA NA:

,,Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli

w ramach projektu ,,Dobra edukacja””

nie otwierać przed dniem 9 luty 2021 r. do godz. 10:00

 

  1. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 9 lutego 2021 r. do godziny 10.00 w sekretariacie w Szkole Podstawowej w Dubinach, ul. Główna 1B, 17-200 Hajnówka.

 

 

Sprawę prowadzi: Alina Ginszt   

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 -  Wykaz osób

Załącznik nr 3 – Wykaz przeprowadzonych usług szkoleniowych

Załącznik nr 4– Wzór umowy

Załaczniki nr 5 – Oświadczenie RODO

 


Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego z dnia 01.02.2021 r.

Nazwa wykonawcy………………………….…………………………………..………….......

……………………………………………………………………...................…………………

Adres wykonawcy………….................…………………………………………………….…

………………………………...................………………………………………………...……

Numer telefonu / fax ………….................……………………………………………………

Strona internetowa / adres email ....................................................................................

NUMER REGON.............................................................................................................

NUMER NIP....................................................................................................................

 

O F E R T A

Nawiązując do zapytania ofertowego z dnia ……………………… na: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

  1. Składamy ofertę na wykonanie całości przedmiotu zamówienia w zakresie objętym zapytaniem ofertowym za cenę:

Cena netto:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

Podatek VAT:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

Cena brutto:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

w tym:

1) wykonanie szkolenia dydaktycznego:

Cena netto:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

Podatek VAT:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

Cena brutto:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

2) wykonanie szkolenia w zakresie TIK:

Cena netto:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

Podatek VAT:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

Cena brutto:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

3) dostawy materiałów szkoleniowych:

Cena netto:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

Podatek VAT:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

Cena brutto:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

4) wykonanie wsparcia metodyczno – cyfrowego:

Cena netto:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

Podatek VAT:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

Cena brutto:

.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)

 

  1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niego zastrzeżeń.
  2. W razie wybrania oferty zobowiązujemy się do realizacji zamówienia na podstawie warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
  3. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania wykonamy w terminie do dnia …………………………..
  4. W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia umowy w siedzibie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  5. Oświadczamy, że posiadamy potencjał do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. dysponujemy środkami finansowymi i zapleczem infrastrukturalnym oraz personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje oraz uprawnienia.
  6. Oświadczamy, iż znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
  7. Załącznikami do niniejszej oferty, stanowiącymi jej integralną część, są:

 

1) ……………………………………………………...

2) ………………………………………………………

3) ………………………………………………………

4) ……………………………………………………...

 

Świadom odpowiedzialności karnej oświadczam na podstawie art. 297 k.k. , że załączone do oferty dokumenty opisują stan prawny i faktyczny, aktualny na dzień złożenia oferty.

 

………..…..……, dnia ………….........

 

………………………………………

              (podpis osoby uprawnionej)

                            

………………………………….

(pieczęć Wykonawcy)

 


Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego z dnia 01.02.2021 r.

   ...................................................                                                                     

(nazwa i siedziba oferenta) 

WYKAZ OSÓB

 

Lp.

Imię nazwisko proponowanego trenera

Poziom wykształcenia i kierunek wykształcenia – studiów lub studiów podyplomowych trenera

Czy osoba posiada uprawnienia trenerskie w zakresie nowoczesnych technik nauczania?

Wpisać TAK lub NIE

Czy osoba posiada uprawnienia metodyka w zakresie nowoczesnych technik nauczania?

Wpisać TAK lub NIE

Wpisać dysponuję lub będę dysponował i na jakiej podstawie.

 

 

 

 

 

 

 

UWAGA: Jeżeli inny podmiot udostępni Wykonawcy na czas realizacji zamówienia swój potencjał kadrowy, wówczas należy przedstawić w tym celu zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

 

……………........................................................

(podpis osoby/osób upoważnionych do    
     występowania w imieniu wykonawcy)


 


Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego z dnia 01.02.2021 r.

...................................................                                                                        

(nazwa i siedziba oferenta)

 

Wykaz wykonanych usług szkoleniowych

 

Lp.

Nazwa/Przedmiot  szkolenia

Data przeprowadzenia szkolenia

Wartość przeprowadzenia szkolenia

[zł brutto]

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

................................... , dn. ...........................                          ............ ...................................................

   (podpis osoby/osób upoważnionych do    
     występowania w imieniu wykonawcy)

 

Posiadanie doświadczenia należy potwierdzić dokumentami (oryginałami) lub potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopiami dokumentów (referencje), z których w sposób jednoznaczny wynikać muszą niezbędne dla dokonania oceny ofert informacje.

 


 

Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego z dnia 01.02.2021 r.

 

WZÓR UMOWY

 

UMOWA  NR ………………………….

 

Zawarta  w dniu ....................……………..  roku w  ……………………..…….

POMIĘDZY ............................................ reprezentowaną przez: ............................................................

zwaną w dalszej części niniejszej umowy Zamawiającym,

a .......................................................................................................................................................... zwaną w dalszej części niniejszej umowy Wykonawcą.

 

Niniejsza umowa zawarta została w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia: 01 lutego 2021r. na zadanie : „Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu Dobra edukacja.”

ZWAŻYWSZY, że Zamawiającemu zostały przyznane środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 na realizację Projektu   „Dobra edukacja” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. zwanego dalej Projektem, strony niniejszej umowy dążąc do należytej realizacji Projektu zawierają umowę poniższej treści.

 

  • 1.

Przedmiot umowy

Zamawiający zleca Wykonawcy wykonanie usługi, której przedmiotem jest usługa przeprowadzenia szkoleń wraz z dostawą materiałów i pomocy dydaktycznych oraz wsparcia metodyczno-cyfrowego w ramach Projektu Zamawiającego, szczegółowo opisanych w ogłoszeniu  i ofercie Wykonawcy stanowiących załącznik do niniejszej umowy. 

  • 2.

Obowiązki Wykonawcy

W ramach określonego w § 2 przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do:

  • zapewnienia wykonania szkoleń i wsparcia metodyczno-cyfrowego przez wykładowców posiadających odpowiednie dla przedmiotu szkoleń kwalifikacje,
  • wyposażenia uczestników zajęć opisanych w zapytaniu ofertowym w odpowiednie materiały dydaktyczne. Zakres tematyczny, objętość oraz poziom materiałów musi zostać odpowiednio dobrany dla każdej grupy.

 

  • 3.

Obowiązki Wykonawcy – rozwinięcie

 Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:

  1. prowadzenia dokumentacji szkolenia, a w szczególności list obecności Uczestników. Na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest również do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń dodatkowych ankiet, dostarczonych przez Zamawiającego.
  2. terminowego, zgodnego z podanym przez Zamawiającego harmonogramem rozpoczynania i kończenia zajęć.
  3. powiadamiania Zamawiającego o wszystkich wypadkach, kiedy zachodzić będzie konieczność zmiany nauczyciela/wykładowcy realizującego zajęcia. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do wyrażenia zgody lub odmowy na zaproponowaną zamianę.
  4. powiadamiania Zamawiającego z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem o wszelkich odstępstwach od ustalonego harmonogramu szkoleń oraz terminach zajęć zastępczych, zaś w przypadku nieobecności niemożliwych do przewidzenia – natychmiastowego informowania o nich Zamawiającego
  • 4.

Współpraca Zamawiającego

  1. Zamawiający udostępni Wykonawcy sale wykładowe spełniające odpowiednie wymagania na potrzeby szkoleń opisanych w § 2.
  2. Zamawiający udostępni pełne listy uczestników szkoleń opisanych w § 2 Wykonawcy w terminie 2 (słownie: dwóch) dni przed uzgodnionym rozpoczęciem zajęć w każdej grupie.
  • 5.

Wynagrodzenie

  1. Łączne wynagrodzenie dla Wykonawcy brutto wynosi ……………………………….. zł

(słownie: …………………………………………………………………………………………………)

zgodnie z przedstawioną przez Wykonawcę ofertą stanowiącą załącznik do niniejszej umowy.

Jedna godzina lekcyjna równa jest 45 (słownie: czterdziestu pięciu) minutom.

  1. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniósł w związku z wykonaniem umowy.
  2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 płatne będzie etapowo na podstawie prawidłowo wystawionej faktury wystawionej przez Wykonawcę przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze przez Wykonawcę w terminie 14 dni. Faktura będzie wystawiana za zrealizowane zajęcia raz na miesiąc.
  • 6.

Okres obowiązywania umowy, rozwiązanie umowy.

  1. Niniejsza umowa zawarta została na czas określony tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2022 roku
  2. Zamawiający może wypowiedzieć niniejszą umowę w trakcie jej trwania z zachowaniem 1 -miesięcznego okresu wypowiedzenia, jeśli wystąpią przyczyny, dla których wykonanie umowy w całości lub części nie będzie leżało w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć wcześniej. W takim przypadku Wykonawca ma prawo jedynie do tej części wynagrodzenia, która odpowiada zrealizowanym do tego momentu szkoleniom.
  3. Wykonawcy przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszej umowy z zachowaniem 1 -miesięcznego okresu wypowiedzenia, w przypadku jeśli Zamawiający odmawia wypłaty częściowego wynagrodzenia za zrealizowaną część usług pomimo posiadania przez Zamawiającego środków pochodzących z dofinansowania Projektu.
  • 7.

Zmiany umowy

Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki zmiany umowy określa załącznik nr 1 do umowy.

  • 8.

Integralność umowy

Wszystkie załączniki i aneksy do niniejszej umowy stanowią jej integralną część. Niniejsza umowa rozwiązuje i unieważnia wszelkie inne uzgodnienia, ustalenia, porozumienia lub umowy, niezależnie od ich formy, między stronami w zakresie objętym jej treścią i stanowi wyłączną podstawę stosunku nią uregulowanego.

  • 9.

 Adresy do doręczeń

  1. Strony ustalają poniższe adresy dla celów związanych z niniejszą umową:
  • Zamawiający – …………………………………………..……………………………..
  • Wykonawca –  …………………………………………..……………………………..
  1. Strony zobowiązują się do niezwłocznego informowania o wszelkich zmianach adresów do doręczeń pod rygorem uznania doręczenia pod ostatni wskazany adres do doręczeń za skuteczne.
  • 10.

Zawiadomienia

  1. Wszelkie oświadczenia składane drugiej stronie w związku z wykonaniem niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania o wszelkich czynnościach i przeszkodach mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy.
  • 11.

Tytuły paragrafów

Tytuły paragrafów zawarte w niniejszej umowie umieszczone są jedynie dla wygody i nie mogą być wykorzystywane w celu interpretacji jakiegokolwiek postanowienia niniejszej umowy.

  • 12.

Sprawy nieuregulowane

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego.
  2. Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej Umowy Strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądu Powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego.
  • 13.

Egzemplarze umowy

Niniejszą umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach – dwa dla Zamawiającego  i jeden dla Wykonawcy

  • 14.

Oświadczenia o przyjęciu umowy

Podpisując niniejszą umowę każda ze stron oświadcza, że zapoznała się z jej treścią oraz przyjęła ją do wiadomości i wykonania, a także podpisała i otrzymała taki sam egzemplarz umowy jak niniejszy.

NA DOWÓD CZEGO niniejsza umowa została podpisana przez strony w dacie wskazanej na początku:

 

 

 

 

             ZAMAWIAJĄCY                                                                          WYKONAWCA

 

 


 

Załącznik nr 1 do umowy nr ….

 

Warunki zmiany umowy

 

  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie:
  • Zmiany terminu realizacji umowy na skutek:
    1. przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych.
    2. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli Zamawiający uzna je za zasadne;

We wszystkich ww. przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności.

  • Zmian osobowych:
    1. zmiana osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ;
    2. zmiana osób upoważnionych do kontaktów, odpowiedzialny za realizację umowy w imieniu Wykonawcy/ Zamawiającego;
  • Podwykonawców:
    1. w przypadku wprowadzenia nowego podwykonawcy,
    2. rezygnacji z podwykonawcy,
  • Pozostałych zmian:
    1. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje zmniejszenie wartości zamówienia);
    2. w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
    3. rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone.
    4. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy.
  1. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę i w takim przypadku koszty dodatkowe związane ze zmianami ponosi Wykonawca.
  2. Każda zmiana niniejszej umowy musi być dokonana jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.

 

 

                              

ZAMAWIAJĄCY                                                                           WYKONAWCA

 

 


 

Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego z dnia 01.02.2021 r.

 

 

   ...................................................                                                                     

(nazwa i siedziba oferenta) 

 

 

Oświadczenie wymagane w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

 

 

Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, pn „Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu Dobra edukacja.”

 

 

................................... , dn. ........................                     .......................................................

   (podpis osoby/osób upoważnionych do    
     występowania w imieniu wykonawcy)

Do pobrania wersja PDF zapytania ofertowego wraz z załącznikami

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Hajnówka

Wytwarzający/odpowiadający: Dyrektor SP w Dubinach

Data wytworzenia: 2021-02-02

Wprowadzający: Katarzyna Hajduk

Data modyfikacji: 2021-02-02

Opublikował: Katarzyna Hajduk

Data publikacji: 2021-02-02