2024-04-16 - Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Sekretarz w Urzędzie Gminy Hajnówka

WÓJT GMINY HAJNÓWKA

ogłasza

 nabór na wolne stanowisko urzędnicze :


Sekretarz w Urzędzie Gminy Hajnówka

 

  1. Wymagania niezbędne:
    1. ma obywatelstwo polskie,
    2. wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze,
    3. staż pracy – minimum 10 letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych w administracji samorządowej lub rządowej,
    4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    6. posiada minimum prawo jazdy kat. B,
    7. nie była prawomocnie skazana za przestępstwa umyślne,
    8. brak przynależności do partii politycznych.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
    1. preferowane będzie posiadanie minimum 20 letniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych,
    2. znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
    3. znajomość obsługi komputera i biurowych programów użytkowych, w tym: Microsoft Office (Word, Exel),
    4. wiedza o gminie Hajnówka w szczególności o urzędzie gminy i jednostkach podległych,
    5. umiejętność organizacji pracy urzędu gminy i zarządzania kadrami,
    6. zdolność podejmowania decyzji,
    7. samodzielność, kreatywność, komunikatywność,
    8. znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania gminy w tym w szczególności:
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • ustawy o pracownikach samorządowych,
  • ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
  • rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin,
  • ustawy o finansach publicznych,
  • ustawy prawo oświatowe,
  • ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • ustawy prawo budowlane.

 

  1. Warunki pracy:

Praca administracyjno - biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Gminy Hajnówka, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, tel. 85-306-78-00.

Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na I piętrze budynku administracyjnego Urzędu, wyposażonym w meble i niezbędne urządzenia do pracy. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, nie posiada natomiast windy do przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami. Praca wymagająca poruszania się na terenie budynku, poza budynkiem w granicach administracyjnych gminy Hajnówka oraz realizacji poleceń przełożonych do wyjazdu służbowego.

Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu

 

Początek zatrudnienia : maj 2024 r.

 

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Hajnówka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Nadzór nad tokiem i terminowością wykonywania zadań przez pracowników Urzędu,
    2. Opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych pracowników,
    3. Nadzorowanie czasu pracy pracowników Urzędu,
    4. Opracowywanie projektów aktów regulujących strukturę i zakres działania Urzędu Gminy i jego komórek wewnętrznych,
    5. Dbanie o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenia,
    6. Nadzór nad przygotowaniem aktów prawnych Wójta Gminy,
    7. Wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta,
    8. Pełnienie stałego nadzoru nad właściwym funkcjonowaniem Urzędu,
    9. Współpraca z Radą Gminy i odpowiedzialność za właściwe przygotowanie materiałów na Sesje Rady Gminy i Komisje,
    10. Nadzór nad kompletowaniem dokumentacji przez pracownika ds. obsługi Rady i jej komisji,
    11. Nadzór spraw społeczno – administracyjnych, spraw obronnych i obrony cywilnej,
    12. Nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu ochrony danych osobowych,
    13. Nadzór nad udostępnianiem informacji w sprawach publicznych na zasadach określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej,
    14. Nadzór nad współpracą z organizacjami pozarządowymi,
    15. Odpowiada za współpracę z radami sołeckimi,
    16. Przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,
    17. Pełnienie nadzoru nad obiegiem dokumentów i stosowanie instrukcji kancelaryjnej oraz rzeczowego wykazu akt,
    18. Organizowanie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych,
    19. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
    20. Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Wójta na podstawie art. 33 ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym,
    21. Nadzorowanie spraw z zakresu oświaty,
    22. Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy i czasem pracy,
    23. Nadzór nad pracą woźnej,
    24. Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr Urzędu,
    25. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia ulicznego,
    26. Nadzór nad realizacją inwestycji gminnych,
    27. Realizacja spraw wynikających z ustaw:
  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2778 z późn. zm.),
  • Ustawa z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 900 z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266),
  • Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240 z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).

 

  1. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny - podanie,
    2. życiorys (CV),
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    5. kserokopie uprawnień, zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach,
    6. oryginał kwestionariusza osobowego,
    7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w załączeniu),
    8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w załączeniu),
    9. oświadczenie o stanie zdrowia,
    10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (w załączeniu).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pokój Nr 32), pocztą elektroniczną na adres gmina@gmina-hajnowka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka z dopiskiem: „Oferta pracy na stanowisko Sekretarza w UG. Hajnówka” w terminie do dnia 30 kwietnia 2024 r. do godz.14:00.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hajnówka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hajnówka / Strona główna / Nabór na wolne stanowiska pracy / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Hajnówka.

 

 Wójt Gminy Hajnówka

mgr Lucyna Smoktunowicz

 

Hajnówka, dnia 16 kwietnia 2024 r.

Ogłoszenie: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Sekretarz w Urzędzie Gminy Hajnówka. (PDF 209KB)
 

Wzory do pobrania i wykorzystania:

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Hajnówka

Wytwarzający/odpowiadający: Referat Organizacyjny

Data wytworzenia: 2024-04-16

Wprowadzający: Redaktor BIP

Data modyfikacji: 2024-04-19

Opublikował: Redaktor BIP

Data publikacji: 2024-04-16