Wójt Gminy Hajnówka ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: Koordynatora projektu „Kraina Radosnych Maluchów”

Hajnówka, dn. 23. 08. 2011 r.

Wójt Gminy Hajnówka ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:

 Koordynatora projektu
„Kraina Radosnych Maluchów”

w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  - Poddziałanie  9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

Stanowisko współfinansowane  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

( umowa  zlecenie)
Okres: realizacja projektu

I. Wymagania niezbędne:

1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie wyższe pedagogiczne ( pedagogika wczesnoszkolna),
3. ukończony kurs zarządzenie oświatą,
4. pełna zdolność do czynności prawnych,
5. niekaralność za przestępstwa umyślne,
6. doświadczenie w realizacji zadań w ramach administracji JST,
7. umiejętność biegłej obsługi oprogramowania MS Word, MS Excel, Generator wniosków o płatność, Generator wniosków aplikacyjnych,
8.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe w  zakresie pełnienie funkcji kierowniczej,
  2. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego oraz zamówień publicznych,
  3. referencje i opinie dotyczące przebiegu pracy zawodowej,
  4. umiejętność pracy w zespole,

 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie przedmiotowego projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym,
2. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu,

3. Nadzór nad pracą pozostałego personelu projektowego,

4. Przeprowadzenie rekrutacji uczestników,
5. Rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność, w tym sporządzenie ostatniego wniosku o płatność,
6. Niezwłoczne informowanie Projektodawcy o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu,
7.  Analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz Przygotowanie scenariuszy działań naprawczych,
8. Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej,
9. Obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym harmonogramem POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
10. Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej,

11. Przekazywanie Projektodawcy sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu  Umowy,
12. Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu,

13. Monitoring strony internetowej Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego w Białymstoku,
14. Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. Usługa będzie świadczona w wymiarze  5  godzin tygodniowo w Szkole Podstawowej w Dubinach.

 IV. Wymagane dokumenty:

  1. C.V. wraz z numerem telefonicznym do kontaktu,
  2. kwestionariusz osobowy,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji,
  5. dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe,
  6. inne dokumenty dotyczące kwalifikacji i umiejętności,
  7. oświadczenie kantata o posiadaniu umiejętności biegłej obsługi oprogramowania MS Word, MS Excel, Generator wniosków o płatność, Generator wniosków aplikacyjnych, 
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełnych praw publicznych,
  9. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
  10. oświadczenie kandydata o niekaralności.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Hajnówce lub przesłać pocztą w kopercie z dopiskiem: Koordynator projektu „Kraina Radosnych Maluchów” realizowanego w ramach Poddziałania 9.1.1. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Hajnówka.

W terminie (nie przekraczającym) 29 sierpnia 2011r.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Hajnówka.

V. Informacja:

Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
I- etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert
II – etap rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.
Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na koordynatora będzie zatrudniony na umowę   – zlecenie.

 

Metryka strony

Udostępniający: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych - Halina Szymaniuk

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2011-08-25

Data modyfikacji: 2011-08-29

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2011-08-25