Adaptacja byłej Szkoły Podstawowej w Nowosadach na świetlicę i punkt informacji turystycznej
Hajnówka, 2005-12-30
IP.2222-3/05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przedmiot zamówienia:
Adaptacja byłej Szkoły Podstawowej w Nowosadach na świetlicę i punkt informacji turystycznej
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Hajnówka
Aleksego Zina 1
17-200 Hajnówka
http://gminahajnowka.prv.pl
gmhajnowka@op.pl
Godziny urzędowania 7:30 - 15:30
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
na podstawie pisemnego wniosku - dostępne do 15.02.2006r, odbiór osobisty lub pocztą za zaliczeniem pocztowym ,
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 50 zł
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja drewnianego budynku o wymiarach 22,70 x 8,90 m. wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu po byłej Szkole Podstawowej w Nowosadach ozn. nr geod. działki 704
Planowany do adaptacji budynek jest budynkiem jednokondygnacyjnym, z poddaszem nieużytkowym, bez podpiwniczenia.
I etap w 2006r.
Remont budynku polega na wykonaniu następujących robót:
1. wzmocnienie fundamentów,
2. rozbiórka pieców kaflowych,
3. wymiana zużytych drewnianych elementów konstrukcyjnych ścian (podwalin) i dachu budynku,
4. przekrycie dachu budynku z eternitu na blachę powlekaną dachówkową z utylizacją eternitu,
5. wymiana okładzin ścian i sufitów,
6. wykonanie obróbek dachowych z PCV,
7. przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych,
8. przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej,
9. przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej w całym budynku,
10. rozbiórka ścianek działowych kolidujących z planowaną funkcją pomieszczeń,
11. wymiana starej boazerii na nową w niektórych pomieszczeniach świetlicy ( w pozostałych pomieszczeniach bez boazerii),
12. organizacja sanitariatów w pomieszczeniach świetlicy i w Punkcie Informacji Turystycznej - ścianki działowe na ruszcie metalowym,
13. budowa przyłącza kanalizacyjnego,
14. częściowa wymiana podłóg drewnianych,
15. izolacja posadzek pod terakotę,
16. wykonanie podłoży cementowych pod wykładziny z terakoty oraz obłożenie schodów zewnętrznych płytkami gres.
II etap w 2007r.
1. ułożenie wykładzin z terakoty,
2. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
3. wymiana szalówki drewnianej na budynku z ociepleniem ścian wełną mineralną.
Zagospodarowanie terenu polega na wykonaniu następujących robót:
1. wykonanie utwardzonych miejsc parkingowych na 6 stanowisk dla samochodów,
2. wykonanie miejsca ogniskowego na placu,
3. wykonanie zadaszenia i stołu z ławkami,
4. utwardzenie placu na miejsce wypoczynkowe.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: 20 września 2007r
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -
Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
- Potwierdzenie:
- oświadczenie, odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego, zaświadczenie z KRS, ZUS, US, KRK.
2. wykazują dobrą sytuację finansową - zaświadczenie z banku o zdolności kredytowej w wys. 200 tys. zł.
3. posiadają wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- potwierdzenie:
- w okresie 2001 - 2005 r. zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o zbliżonym charakterze, wielkości i wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł. każde,
- wykaz zrealizowanych inwestycji,
- oświadczenie o liczbie zatrudnionych pracowników, wykaz kadry kierowniczej,
- uprawnienia i przynależność do izb branżowych - dotyczy kierowników robót w branży: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej,
4. udzielają min. 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace.
Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonywana będzie wg. kryterium spełnia/nie spełnia.
8) Informacja na temat wadium:
każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000 zł.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
----------------------------------------------------------------------
Nazwa kryterium |Waga
----------------------------------------------------------------------
Cena |100
----------------------------------------------------------------------
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Hajnówka
Aleksego Zina 1
17-200 Hajnówka
Pokój nr 32
do dnia 2006-02-24 do godz. 12:00
11) termin związania ofertą
okres 60 dni , tj. do dnia 2006-04-24
12) data i miejsce otwarcia ofert:
dnia 2006-02-24 o godz. 12.30 w Urzędzie Gminy Hajnówka, pokój nr 37.
Wójt Gminy Hajnówka
Olga Rygorowicz
Metryka strony