Nabór na wolne stanowisko pracy - referent w Referacie Inwestycji Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami

WÓJT GMINY HAJNOWKA

o g ł a s z a

nabór na wolne stanowisko pracy :

 

referent

w Referacie Inwestycji Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami

 

1.Wymagania niezbędne:

  1. ma obywatelstwo polskie

  2. wykształcenie: wyższe, wymagany tytuł mgr o kierunku – prawo

  3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

  4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  5. nie była prawomocnie skazana za przestępstwa umyślne,

  6. dobra znajomość następujących przepisów:

Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj. Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn.zm.),

Ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2012.391) wraz ze wszystkimi obowiązującymi rozporządzeniami wykonawczymi,

Ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 2005r. Nr 229, poz.1954),

Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach ( Dz.U.2010.185.1243 z późn. zm.),

Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U.2008.25.150 z późn.zm.).

 

2.Wymagania dodatkowe:

  1. cieszy się nieposzlakowaną opinią, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole , umiejętność posługiwania się językiem mniejszości narodowej białoruskiej,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

zadania główne:

  1. Realizacja zadań wynikających ze znowelizowanej ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2012.391) oraz obowiązujących rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności:

  1. wydawanie decyzji administracyjnych właścicielom nieruchomości, którzy nie wypełniają obowiązków dotyczących utrzymania czystości i porządku na nieruchomości,

  2. egzekwowanie wykonania wyżej wymienionej decyzji w trybie przepisów ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postepowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 2005r. Nr 229, poz. 1954);

  3. wydawanie decyzji właścicielom nieruchomości niezamieszkałych i właścicielom nieruchomości na których znajdują się szczelne zbiorniki na nieczystości ciekłe, w przypadku gdy nie zawarli stosownych umów z przedsiębiorcami na odbiór i wywóz odpadów i nieczystości;

  4. wydawanie decyzji o wysokości zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, właścicielom nieruchomości, którzy nie uiścili opłaty lub uiścili ją w wysokości niższej od należnej; weryfikacja danych zawartych w deklaracjach;

  5. wydawanie decyzji tym właścicielom nieruchomości, którzy nie złożyli deklaracji oraz tym, którzy złożyli deklaracje budzące wątpliwości;

  6. kontrolowanie prawidłowości wykonywania działalności prowadzonej przez przedsiębiorców na podstawie zezwoleń;

  7. kontrolowanie prawidłowości gospodarowania odpadami przez podmiot, który został wybrany w drodze przetargu;

  8. weryfikacja danych zawartych w sprawozdaniu kwartalnym składanym przez przedsiębiorców;

  9. prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi.

zadania pomocnicze:

Załatwianie spraw związanych z realizacją zadań głównych w tym przyjmowanie interesantów, odpowiadanie na wnioski.

zadania okresowe:

kontrolowanie realizacji obowiązków przez właścicieli nieruchomości, przedsiębiorców prowadzących działalność na podstawie zezwoleń oraz przez podmiot, który został wybrany w drodze przetargu – teren gminy Hajnówka, siedziba przedsiębiorców,itd.

 

4.Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny
  2. życiorys (curriculum vitae)
  3. kserokopie świadectw pracy
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
  5. kserokopie zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach
  6. oryginał kwestionariusza osobowego
  7. oświadczenie kandydata zawierającego klauzulę : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm), ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz.1458)”,

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pokój Nr 32) pocztą elektroniczną na adres gmina@gmina-hajnowka.pl, w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko -referent” w terminie do dnia 14 stycznia 2013r. Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Gminy Hajnówka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hajnówka /Tablica ogłoszeń / Informacje bieżące / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Hajnówka.

 

Wójt Gminy Hajnówka

 

inż. Olga Rygorowicz

Hajnówka, dnia 03 stycznia 2013r.

Metryka strony

Udostępniający: Krystyna Siekan

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2013-01-04

Data modyfikacji: 2013-01-04

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2013-01-04