Plan pracy na 2012 rok
BRG.0001.1.2011 Projekt
Plan pracy
Rady Gminy Hajnówka na 2012 r.
p. | Temat posiedzenia | Termin | Odpowiedzialni za przygotowanie materiałów |
I |
|
Luty |
Przewodniczący komisji Inspektor d/s obsługi rady Skarbnik Gminy Pracownik socjalny |
II |
|
Kwiecień | Skarbnik Gminy Skarbnik Gminy |
III |
|
Czerwiec |
Skarbnik Gminy Sekretarz Gminy |
IV |
|
Sierpień | Skarbnik Gminy |
V |
1. Rozpatrzenie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2011/2012, w tym wynikach sprawdzianu i egzaminów w szkołach, których prowadzenie należy do zadań własnych Gminy Hajnówka. 2. Zapoznanie się z informacją Przewodniczącego Rady Gminy Hajnówka w sprawie oświadczeń majątkowych, złożonych przez radnych zobligowanych do ich złożenia przepisami ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym za 2011 rok. 3. Zapoznanie się z informacją Wójta Gminy w sprawie oświadczeń majątkowych, złożonych przez pracowników urzędu gminy i kierowników jednostek organizacyjnych gminy zobligowanych do ich złożenia przepisami ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym za 2011 rok |
Październik |
Kierownik BOSS Inspektor d/s obsługi Rady Sekretarz Gminy |
VI |
|
Listopad
Grudzień |
Referat finansowy Skarbnik Gminy Sekretarz Gminy Sekretarz Gminy Inspektor d/s obsługi rady |
Plan pracy Rady Gminy może być uzupełniony o tematykę wynikającą z bieżącego funkcjonowania gminy oraz na wniosek Wójta Gminy oraz Komisji Rady.
Hajnówka, grudzień 2011r.
Przewodniczący Rady
Wiesław Józef Komarewski
Metryka strony