Informacja o wynikach naboru na referenta w Referacie Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami


Hajnówka, dnia 2019-03-18

WÓJT GMINY HAJNÓWKA

ogłasza

nabór na wolne stanowisko pracy :
referent

w Referacie Inwestycji Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami

 

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. ma obywatelstwo polskie
  2. wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze
  3. staż pracy - co najmniej 3 letni staż pracy zarządzając zasobami ludzkimi
  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  6. posiadanie minimum prawa jazdy kat. B
  7. nie była prawomocnie skazana za przestępstwa umyślne,
  8. cieszy się nieposzlakowaną opinią, posiada umiejętność współpracy z ludźmi w tym z interesantami, zdolność do szybkiego przedkładania projektów rozwiązań organizacyjnych przełożonym, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dokładność.
  9. dobra znajomość następujących przepisów:

Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2018., poz.2096zpoźn.zm.), ustawy z dnia 8 marca 1990r., o samorządzie gminnym (t.j Dz. U. z 2018r., poz. 994 z późn.zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018, poz. 1202 z późń. zm.), ustawy z dnia 16 kwietnia 2014 o ochronie przyrody (tj. Dz.U. z 2018 poz. 1614) ustawy z dnia 21 marca 1985r., o drogach publicznych (Dz.U. z 2018r., poz. 2068 z późn.zm.) , ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z późn.zm.) wraz ze wszystkimi obowiązującymi rozporządzeniom i wykonawczymi.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność obsługi komputera i programów użytkowych
  2. znajomość pracy biurowej

 

  1. Warunki pracy:

Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, tel. (85) 682-25-00.

Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na piętrze budynku administracyjnym Urzędu, wyposażonym w meble i urządzenia. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych nie posiada jednak windy do przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami. Praca wymagająca poruszania się na terenie budynku oraz poza budynkiem w granicach administracyjnych gminy Hajnówka oraz realizacji poleceń wyjazdu służbowego.

Wymiar czasu pracy: pełny etat.

Początek zatrudnienia : kwiecień 2019r.

 

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Hajnówka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

zadania główne:

W zakresie ochrony przyrody:

  1. przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do wydawania zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z nieruchomości, a w szczególności:
  • przyjmowanie zgłoszeń na wycinkę drzew,
  • sporządzanie protokołów z oględzin drzew,
  • sporządzanie projektów decyzji zezwalających na wycięcie drzew i ustalanie wielkości należnej opłaty za wycięcie.
  • Przygotowywanie wniosków o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew z nieruchomości stanowiących własności Gminy Hajnówka,
  • Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą drzew przeznaczonych do wycięcia pochodzących z nieruchomości gminnych.
  1. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o środowisku w zakresie prowadzonych spraw — zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r., poz. 1235 zpóźn.zm.)

W zakresie ochrony p.poż.

  1. Prowadzenie spraw Zarządu OSP,
  2. Nadzorowanie i rozliczanie członków OSP za udział w akcjach ratowniczych i szkoleniowych,
  3. Prowadzenie spraw z zakresu szkoleń członków OSP,
  4. Uzgadnianie i nadzór nad remontem pojazdów bojowych OSP,
  5. Wnioskowanie o dotacje finansowe na remonty obiektów i wyposażenia jednostek OSP,
  6. Nadzór przy prowadzonych remontach budynków remiz OSP.

W zakresie dróg publicznych:

  1. Prowadzenie dokumentacji ewidencji dróg publicznych i mostów.
  2. Prowadzenie na bieżąco książki drogi i mostów.
  3. Prowadzenie spraw w zakresie okresowych przeglądów dróg publicznych
  4. Uzgadnianie lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej w pasach drogowych,
  5. Naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego i opłat za umieszczanie urządzeń infrastruktury technicznej w pasach drogowych,
  6. Nadzór nad remontami i bieżącym utrzymaniem dróg,

zadania pomocnicze:

Załatwianie spraw związanych z realizacją zadań głównych w tym przyjmowanie wniosków od interesantów.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny
  2. życiorys (curriculum vitae)
  3. kserokopie świadectw pracy
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  5. kserokopie zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach
  6. oryginał kwestionariusza osobowego
  7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  9. oświadczenie kandydata zawierającego klauzulę : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r., poz. 1000 z późń. zm.), ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018r. poz. 1260 z późn.zm.) ”,

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pokój Nr 32), pocztą elektroniczną na adres gmina@gmina-hajnowka.pl , w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko-referent” w terminie do dnia 29 marca 2019r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hajnówka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hajnówka /Tablica ogłoszeń / Informacje bieżące / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Hajnówka.

Wójt Gminy Hajnówka

mgr Lucyna Smoktunowicz

Hajnówka, dnia 18 marca 2019r.


 

 

 

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Hajnówka

Wytwarzający/odpowiadający: Referat organizacyjny - Krystyna Siekan

Data wytworzenia: 2019-03-18

Wprowadzający: Katarzyna Hajduk

Data modyfikacji: 2019-04-04

Opublikował: Katarzyna Hajduk

Data publikacji: 2019-03-18