Nabór na stanowisko inspektora w Referacie Inwestycji Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami

WÓJT GMINY HAJNÓWKA

o g ł a s z a

nabór na wolne stanowisko pracy :

inspektor

w Referacie Inwestycji Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. ma obywatelstwo polskie
  2. wykształcenie: wyższe
  3. staż pracy  - minimum 10-cio letni  staż pracy w administracji.,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  6. posiadanie minimum prawa jazdy kat. B
  7. nie była  prawomocnie skazana za  przestępstwa umyślne,
  8. cieszy się nieposzlakowaną opinią, posiada umiejętność współpracy z ludźmi w tym z interesantami, zdolność do szybkiego przedkładania projektów rozwiązań organizacyjnych przełożonym, komunikatywność, wysoka kultura osobista , dokładność.
  9. dobra znajomość następujących przepisów: Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2017., poz.1257z poźn.zm.), ustawy z dnia 8 marca 1990r., o samorządzie gminnym (t.j Dz.U. z 2017r., poz. 1875 z późn.zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo budowlane (tj.Dz.U. z 2017, poz.1332 z późń. zm.), ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o ochronie przyrody (tj. Dz.U. z 2018 poz. 142) ustawy z dnia 21 marca 1985r., o drogach publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 2222 z późn.zm.) , ustawy z  dnia 29 stycznia 2004r., prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn.zm.) wraz ze wszystkimi obowiązującymi rozporządzeniami wykonawczymi.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność obsługi komputera i programów użytkowych
  2. znajomość pracy biurowej

 

  1. Warunki pracy:

Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1 , 17-200 Hajnówka, tel. (85) 682-25-00

Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na piętrze budynku administracyjnym Urzędu, wyposażonym w meble i urządzenia. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych nie posiada jednak windy do przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami. Praca wymagająca poruszania się na terenie budynku oraz poza budynkiem w granicach administracyjnych gminy Hajnówka oraz realizacji poleceń wyjazdu służbowego.

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Początek zatrudnienia : lipiec 2018r.

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Hajnówka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

zadania  główne:

W zakresie ochrony przyrody:

  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do wydawania zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z nieruchomości, a w szczególności:
  • przyjmowanie zgłoszeń na wycinkę drzew,
  • sporządzanie protokołów z oględzin drzew,
  • sporządzanie projektów decyzji zezwalających na wycięcie drzew i ustalanie wielkości należnej opłaty za wycięcie.
  • Przygotowywanie wniosków o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew z nieruchomości stanowiących własności Gminy Hajnówka,
  • Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą drzew przeznaczonych do wycięcia pochodzących z nieruchomości gminnych.
  • Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o środowisku w zakresie prowadzonych spraw – zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013r., poz. 1235 z późn.zm.)

W zakresie ochrony p.poż.

  • Prowadzenie spraw Zarządu OSP,
  • Nadzorowanie i rozliczanie członków OSP za udział w akcjach ratowniczych i szkoleniowych,
  • Prowadzenie spraw z zakresu szkoleń członków OSP,
  • Uzgadnianie i nadzór nad remontem pojazdów bojowych OSP,
  • Wnioskowanie o dotacje finansowe na remonty obiektów i wyposażenia jednostek OSP,
  • Nadzór przy prowadzonych remontach budynków remiz OSP.

W zakresie dróg publicznych:

  • Prowadzenie dokumentacji ewidencji dróg gminnych.
  • Prowadzenie na bieżąco książek dróg.
  • Prowadzenie spraw w zakresie okresowych przeglądów dróg publicznych
  • Uzgadnianie lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej w pasach drogowych,
  • Naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego i opłat za umieszczanie urządzeń infrastruktury technicznej w pasach drogowych,
  • Nadzór nad remontami dróg,

zadania pomocnicze:

Załatwianie spraw związanych z realizacją zadań głównych w tym przyjmowanie wniosków od interesantów.

 

  1. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny
    2. życiorys (curriculum vitae)
    3. kserokopie świadectw pracy
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    5. kserokopie zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach
    6. oryginał kwestionariusza osobowego
    7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    9. oświadczenie kandydata zawierającego klauzulę : „Wyrażam zgodę na  przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r., poz. 1000), ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz.U.  z 2016r. poz.902 z późn.zm.)”,   

.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie  Urzędu Gminy (pokój Nr 32)  pocztą elektroniczną na adres gmina@gmina-hajnowka.pl ,w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy Hajnówka  ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko-inspektor”  w terminie do dnia 19 czerwca 2018r. Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Gminy Hajnówka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hajnówka /Tablica ogłoszeń / Informacje bieżące / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Hajnówka.

                                                                                                     Wójt Gminy Hajnówka

mgr Lucyna Smoktunowicz

 

 Hajnówka, dnia 04 czerwca 2018r.                                      

Załączniki:

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Hajnówka

Wytwarzający/odpowiadający: Wójt - Lucyna Smoktunowicz

Data wytworzenia: 2018-06-04

Wprowadzający: Katarzyna Hajduk

Data modyfikacji: 2018-06-05

Opublikował: Katarzyna Hajduk

Data publikacji: 2018-06-05