ZAPYTANIE OFERTOWE - Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2017-2018
Hajnówka, dnia 20.10.2017 r.
IP.7234.93.2017
(znak sprawy)
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
1. Zamawiający: Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka
(nazwa zamawiającego )
zaprasza do złożenia oferty.
2. Przedmiot zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2017-2018”
Zakres przedmiotu zamówienia:
-
Usługa odśnieżania wykonywana będzie wynajętym sprzętem w trzech rejonach na terenie gminy Hajnówka, tj.
- Rejon nr I – „Nowokornino”
- Rejon nr II – „Dubiny”
- Rejon nr III – „Mochnate” – odśnieżany będzie własnym sprzętem Urzędu Gminy
- Rejon nr IV – „Orzeszkowo”,
-
Termin rozpoczęcia pracy w ciągu 4 godzin po wystąpieniu opadów po uzgodnieniu z Zamawiającym,
-
Wykonawca deklaruje gotowość wykonywania pracy we wszystkie dni tygodnia w tym w niedziele święta oraz w godzinach nocnych,
-
Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia szczegółowej ewidencji godzin pracy wg wzoru określonego przez Zamawiającego,
-
Moc oferowanego sprzętu nie może być mniejsza niż 80 KM, (ciągniki rolnicze i samochody ciężarowe), wyposażony w lampę sygnalizacyjną błyskową koloru żółtego i oświetlenie,
-
Wykonawca powinien posiadać i mieć aktywny telefon komórkowy do porozumiewania się z Zamawiającym,
-
W okresie wykonywania usługi obowiązuje niezmienna cena ofertowa,
-
Za wykonaną usługę Zamawiający dokonywał będzie płatności częściowych nie częściej niż raz w miesiącu.
Informacje dodatkowe:
-
Wykonawca może złożyć ofertę na kilka wybranych rejonów do odśnieżania pod warunkiem, że wykaże dysponowaniem sprzętem i osobami zdolnymi do odśnieżania oddzielnie dla każdego rejonu,
-
W przypadku braku ofert na odśnieżanie któregoś z rejonu, Zamawiający może przydzielić wykonanie usługi odśnieżania Wykonawcy z innego rejonu, na który wpłynęło więcej niż jedna oferta,
-
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez rolnika, emerytę, rencistę i osoby nie pracujące, przy porównaniu i ocenie oferty do ceny zostaną doliczone koszty ZUS jakie musi ponieść Zamawiający. Nie dotyczy to osób prowadzących działalność gospodarczą.
3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
-
termin wykonania zamówienia: do 15.04.2018 roku.
-
warunki płatności: 30 dni od daty przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, przelewem na konto wskazane na fakturze.
4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
Urząd Gminy Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, tel. 85 682 27 56
5. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena.
6. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń: nie dotyczy.
7. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagane): nie jest wymagane
8. Załączniki do zapytania ofertowego: wzór umowy, wzór oferty, wykaz sprzętu, wykaz osób do obsługi sprzętu oraz kopia mapy z zaznaczonymi rejonami do odśnieżania.
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją: Oferta na „Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2017-2018”
10. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę wraz załącznikami nr 2 ÷ 4 do niniejszego zapytania ofertowego należy złożyć do dnia 06.11.2017 r. do godziny 12.00 w pokoju nr 32 znajdującym się w Urzędzie Gminy Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka.
Załączniki:
Wójt Gminy Hajnówka
Metryka strony