IP.6232.41.2020 - ZAPYTANIE OFERTOWE - „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”

Hajnówka, dnia 24.06.2020 r.

IP.6232.41.2020

 Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

 

  1. Zamawiający Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka zaprasza do złożenia oferty.
  2. Przedmiot zamówienia: Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Odbiór, transport i odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag w ilości 24,84 Mg, tj:

  1. Folia rolnicza – 14,50 Mg
  2. Siatka – 2,68 Mg
  3. Sznurek – 0,94 Mg
  4. Opakowania po nawozach – 2,05 Mg
  5. Opakowania typu „Big Bag” – 4,67 Mg

 

Wskazane powyżej ilości mogą ulec zmianie uwzględniając fakt, że podstawą do ich określenia są wnioski właścicieli nieruchomości.

W ramach wykonania przedmiotu zamówienia należy:

  1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty wykonywania prac związanych z odbiorem odpadów pochodzących z działalności rolniczej z właścicielem danej nieruchomości oraz z Zamawiającym (w celu udostępnienia PSZOK w Starym Berezowie), z zastrzeżeniem wykonania prac odbioru do dnia 31.08.2020 r. - rolnicy zobowiązani są dostarczyć odpady we własnym zakresie do PSZOK w Starym Berezowie. Zamawiający będzie uczestniczył przy każdym ważeniu odpadów.
  3. Wykonawca zobowiązuje się, że odpady zostaną zagospodarowane zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami.
  4. Wykonawca zobowiązuje się spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów oraz kartę przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
  1. imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady;
  2. adres, z którego pochodzą dostarczone odpady
  3. datę odbioru
  4. wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na: - folie rolnicze; - siatki do owijania balotów; - sznurki do owijania balotów; - opakowania po nawozach; - opakowania typu Big Bag;
  5. podpis właściciela/ użytkownika
  6. podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,
  7. pieczęć firmową wykonawcy.

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami do obowiązku Wykonawcy należy sporządzenie karty przekazania odpadów dla rolników posiadających gospodarstwa rolne poniżej 75ha. Kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem tych kart należy dostarczyć dla Zamawiającego. Do obowiązku Wykonawcy należy sporządzenie protokołu odbioru odpadów od wszystkich rolników (gospodarstwa poniżej 75ha oraz gospodarstwa powyżej 75ha).

 

  1. Wykonawca staje się posiadaczem odpadów przy realizacji przedmiotu zamówienia.
  2. Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, a także w regulaminie programu dotacji NFOŚiGW, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów wraz z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.).
  4. Szczegółowe uregulowania dotyczące konkursu znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej: http://nfosigw.gov.pl/oferta-finansowania/srodki-krajowe/programy-priorytetowe/usuwanie-folii-rolniczych/
  5. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.
  6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
  7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów przez Wykonawcę zajmującym się wyłącznie zbieraniem odpadów).
  8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwiania lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
  9. Wykonawca udokumentuje sposób postępowania z odpadami na każdym etapie ich zagospodarowania, tj. od dnia odbioru od rolnika na PSZOK-u do ostatecznego odzysku lub unieszkodliwiania.
  10. Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od rolników, którzy dostarczają odpady.

 

W ofercie Wykonawca powinien podać cenę obejmującą całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia.

 

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wytycznych i zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie umowy.

 

Oferta winna zawierać koszty transportu, odzysku lub unieszkodliwienia oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.

 

  1. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
  1. termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 roku.
  2. warunki płatności: 14 dni od daty przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, przelewem na konto wskazane na fakturze.
  3. warunkiem przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego jest prawidłowo wykonana usługa, przekazanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego dokumentacji powykonawczej oraz spisany i podpisany protokół odbioru końcowego bez uwag.

 

  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

     Urząd Gminy Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka:

  1. Andrzej Golonko, tel. 85 682-27-56 (w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia)
  2. Piotr Chilimoniuk, tel. 85 682-27-56 (w sprawach dotyczących procedury udzielania zamówienia).

  1. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena.
  2. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
  3. Wzór oferty, wzór umowy oraz wykaz sprzętu do transportu odpadów – zgodnie z załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego.
  4. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją Oferta na „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”.
  5. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę na druku będącym Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego należy złożyć do dnia 03.07.2020 r. do godziny 14.00 w okienku podawczym przy wejściu głównym do budynku Urzędu Gminy Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka.

 

Załączniki:

  1. Wzór oferty.
  2. Wzór umowy.

Wójt Gminy Hajnówka

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Hajnówka

Wytwarzający/odpowiadający: Referat inwestycji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami - Piotr Chilimoniuk

Data wytworzenia: 2020-06-24

Wprowadzający: Katarzyna Hajduk

Data modyfikacji: 2020-06-24

Opublikował: Katarzyna Hajduk

Data publikacji: 2020-06-24