IP.6232.41.2020 - ZAPYTANIE OFERTOWE - „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”
Hajnówka, dnia 24.06.2020 r.
IP.6232.41.2020
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
- Zamawiający Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka zaprasza do złożenia oferty.
- Przedmiot zamówienia: „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Odbiór, transport i odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag w ilości 24,84 Mg, tj:
- Folia rolnicza – 14,50 Mg
- Siatka – 2,68 Mg
- Sznurek – 0,94 Mg
- Opakowania po nawozach – 2,05 Mg
- Opakowania typu „Big Bag” – 4,67 Mg
Wskazane powyżej ilości mogą ulec zmianie uwzględniając fakt, że podstawą do ich określenia są wnioski właścicieli nieruchomości.
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia należy:
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty wykonywania prac związanych z odbiorem odpadów pochodzących z działalności rolniczej z właścicielem danej nieruchomości oraz z Zamawiającym (w celu udostępnienia PSZOK w Starym Berezowie), z zastrzeżeniem wykonania prac odbioru do dnia 31.08.2020 r. - rolnicy zobowiązani są dostarczyć odpady we własnym zakresie do PSZOK w Starym Berezowie. Zamawiający będzie uczestniczył przy każdym ważeniu odpadów.
- Wykonawca zobowiązuje się, że odpady zostaną zagospodarowane zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami.
- Wykonawca zobowiązuje się spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów oraz kartę przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady;
- adres, z którego pochodzą dostarczone odpady
- datę odbioru
- wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na: - folie rolnicze; - siatki do owijania balotów; - sznurki do owijania balotów; - opakowania po nawozach; - opakowania typu Big Bag;
- podpis właściciela/ użytkownika
- podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,
- pieczęć firmową wykonawcy.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami do obowiązku Wykonawcy należy sporządzenie karty przekazania odpadów dla rolników posiadających gospodarstwa rolne poniżej 75ha. Kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem tych kart należy dostarczyć dla Zamawiającego. Do obowiązku Wykonawcy należy sporządzenie protokołu odbioru odpadów od wszystkich rolników (gospodarstwa poniżej 75ha oraz gospodarstwa powyżej 75ha).
- Wykonawca staje się posiadaczem odpadów przy realizacji przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, a także w regulaminie programu dotacji NFOŚiGW, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów wraz z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.).
- Szczegółowe uregulowania dotyczące konkursu znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej: http://nfosigw.gov.pl/oferta-finansowania/srodki-krajowe/programy-priorytetowe/usuwanie-folii-rolniczych/
- Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów przez Wykonawcę zajmującym się wyłącznie zbieraniem odpadów).
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwiania lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
- Wykonawca udokumentuje sposób postępowania z odpadami na każdym etapie ich zagospodarowania, tj. od dnia odbioru od rolnika na PSZOK-u do ostatecznego odzysku lub unieszkodliwiania.
- Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od rolników, którzy dostarczają odpady.
W ofercie Wykonawca powinien podać cenę obejmującą całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wytycznych i zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie umowy.
Oferta winna zawierać koszty transportu, odzysku lub unieszkodliwienia oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.
- Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
- termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 roku.
- warunki płatności: 14 dni od daty przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, przelewem na konto wskazane na fakturze.
- warunkiem przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego jest prawidłowo wykonana usługa, przekazanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego dokumentacji powykonawczej oraz spisany i podpisany protokół odbioru końcowego bez uwag.
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
Urząd Gminy Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka:
- Andrzej Golonko, tel. 85 682-27-56 (w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia)
- Piotr Chilimoniuk, tel. 85 682-27-56 (w sprawach dotyczących procedury udzielania zamówienia).
- Kryteria wyboru ofert: najniższa cena.
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- Wzór oferty, wzór umowy oraz wykaz sprzętu do transportu odpadów – zgodnie z załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego.
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją Oferta na „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”.
- Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę na druku będącym Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego należy złożyć do dnia 03.07.2020 r. do godziny 14.00 w okienku podawczym przy wejściu głównym do budynku Urzędu Gminy Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka.
Załączniki:
Wójt Gminy Hajnówka
Metryka strony