IP.271.3.2020 – Unieważnienie

Hajnówka, dnia 15.04.2020 r.

IP.271.3.2020

 

Ogłoszenie nr 510064889-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.

Gmina Hajnówka: Przebudowa odcinka drogi gminnej 108571B ul. Torowa w Dubinach – etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528822-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Hajnówka, Krajowy numer identyfikacyjny 50659065000000, ul. ul. Aleksego Zina  1, 17-200  Hajnówka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 682 25 00, e-mail gmina@gmina-hajnowka.pl, faks 85 682 46 12.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ug.hajnowka.wrotapodlasia.pl/tab_oglosze/przetargi/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa odcinka drogi gminnej 108571B ul. Torowa w Dubinach – etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

  1. 271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 108571B ul. Torowej w Dubinach – I etap o długości około 375 mb, przebudowa skrzyżowania drogi gminnej z droga powiatową Nr 1624B oraz budowa sieci kanalizacyjnej o długości około 164 mb . Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Roboty pomiarowe przy odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych. 2. Usunięcie drzew. 3. Rozbiórka skrzyżowania drogi powiatowej. 4. Wykonanie podbudowy. 5. Wykonanie nawierzchni. 6. Wykonanie elementów ulic. 7. Wykonanie zieleni drogowej. 8. Wykonanie regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych. 9. Wykonanie sieci kanalizacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym składającym się z: a) Projektów wykonawczych (drogowy i sanitarny), b) Projekt stałej organizacji ruchu, c) Szczegółowe specyfikacje techniczne, d) Przedmiarów robót – materiał pomocniczy, nie będzie on stanowił podstawy do rozliczeń, stanowiących złączniki do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6

 

Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

1. Prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Faktyczne: Wykonawca wnioskiem z dnia 09.04.2020 roku zwrócił się do Zamawiającego o wyjaśnienie i doprecyzowanie wątpliwości związanych z niniejszym zamówieniem publicznym. W trakcie badania i analizy wniosku Zamawiający uznał, iż zakres robót zawarty w załączniku nr 12 do SIWZ jest niejasny i nieprecyzyjny. Zapisy zawarte w/w załączniku są elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej, niepodlegającej odrzuceniu oferty przez zainteresowanych Wykonawców. Załącznik nr 12 w obecnym brzmieniu pozostawia dowolność interpretacji Wykonawcy. Niejednoznacznie opisany zakres robót doprowadziłby do złożenia ofert o nieporównywalnej treści, tym samym nie jest możliwy wybór oferty najkorzystniejszej. Brak możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej jest niemożliwą do usunięcia wadą na tym etapie postępowania.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Wójt Gminy Hajnówka

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Hajnówka

Wytwarzający/odpowiadający: Referat inwestycji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami - Piotr Chilimoniuk

Data wytworzenia: 2020-04-15

Wprowadzający: Katarzyna Hajduk

Data modyfikacji: 2020-04-15

Opublikował: Katarzyna Hajduk

Data publikacji: 2020-04-15