Protokół z XV sesji Rady Gminy

BRG.0002.02.2012

Protokół Nr XV / 12

z sesji Rady Gminy Hajnówka
odbytej w dniu 29 marca 2012r.

w sali nr 12 Urzędu ( początek sesji – godz. 09.00 koniec – godz.10.30)

Do punktu 1 – go:

Sesję otworzył i przewodniczył obradom Przewodniczący Rady Gminy Hajnówka Pan Wiesław Józef Komarewski.

Pan Przewodniczący Rady powitał przybyłych na sesję w osobach:

  • Pani O. Rygorowicz - Wójt Gminy,

  • Pani L. Nowik - Skarbnik Gminy,

  • Pani T. Borowik – Kierownik GOPS,

  • Pani H. Bagrowska – Kierownik Referatu Inwestycji...,

  • Pani H. Szymaniuk – Kierownik BOSS,

  • Rodzice uczniów ze Szkoły Podstawowej w Orzeszkowie,

  • Przedstawiciele mediów w Hajnówce.

Na podstawie listy obecności (lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu) Przewodniczący Rady stwierdził, że w obradach udział bierze 15 radnych co stanowi ilość, przy której Rada Gminy może obradować i podejmować prawomocne uchwały.

Do punktu 2-go:

Przewodniczący Rady przedstawił zaproponowany porządek obrad sesji. Następnie zapytał, czy ktoś zgłasza uwagi do protokołu. Wobec braku zgłoszonych uwag do protokołu Przewodniczący poddał pod głosowanie przedstawiony porządek obrad. Radni w głosowaniu jawnym 15 głosów „za” przyjęli zaproponowany porządek obrad XV sesji rady.

Oto jego brzmienie:

  1. Otwarcie obrad XV sesji Rady Gminy Hajnówka.

  2. Przyjęcie porządku obrad.

  3. Przyjęcie protokołu z poprzednich obrad Rady Gminy.

  4. Informacja Wójta Gminy o działaniach podejmowanych przez Wójta od ostatniej sesji.

  5. Powzięcie uchwał w sprawie:

    1. zatwierdzenia sprawozdań finansowych instytucji kultury za 2011 rok,

    2. udzielenia pomocy finansowej Gminie Miejskiej Hajnówka,

    3. zmian w budżecie gminy na 2012 rok,

    4. nie wyrażenia zgody na utworzenie funduszu sołeckiego,

    5. zmiany uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli, innych form wychowania przedszkolnego i szkół prowadzonych na terenie Gminy Hajnówka przez inne niż Gmina Hajnówka osoby prawne i osoby fizyczne, a także trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania,

    6. przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Hajnówka w 2012 roku

  6. Zapoznanie się z informacją Wójta Gminy w sprawie rocznego sprawozdania z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2011.

  7. Zapoznanie się ze sprawozdaniami z pracy Komisji Rady Gminy Hajnówka w 2011 roku.

  8. Interpelacje, zapytania i odpowiedzi.

  9. Wolne wnioski.

  10. Zamknięcie obrad XV sesji Rady Gminy Hajnówka.


Do punktu 3-go: Przyjęcie protokołu z poprzednich obrad Rady Gminy.

Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie Protokół nr XIV/12 z dnia 22 lutego 2012r. W tym miejscu głos zabrał p. A. Skiepko – radny, który wystąpił z zapytaniem do Przewodniczącego, dlaczego w poprzednim protokole padła stawka 9,27 za obiad w Szkole Podstawowej w Dubinach a tak naprawdę wynosi on 3,57zł. Poprosił o wyjaśnienie tego tematu. Przewodniczący obrad wyjaśnił, że odpowiedź wyjaśniona zostanie w wolnych wnioskach.


Do punktu 4-go: Informacja Wójta Gminy o działaniach podejmowanych przez Wójta od ostatniej sesji.

Wójt Gminy – p. Olga Rygorowicz przedstawiła informację o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji. Poinformowała o uczestniczeniu w pracach Komisji dotyczącej spraw mniejszości narodowych, Związku Gmin Województwa Podlaskiego w sprawie gospodarki odpadami, naradzie w Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce, pracach Festiwalu Dni Muzyki Cerkiewnej. Omówiła szczegółowo spotkanie z Regionalnym Dyrektorem Lasów Państwowych w sprawie ustanowienia na teren całej Puszczy Białowieskiej lasów ochronnych oraz inwestycjami w tym temacie związanymi ze ścianą lasu. Następnie Wójt Gminy omówiła szczegółowo posiedzenie w Sejmie Komisji Sejmowej w temacie obywatelskiego projektu w sprawie zmiany ustawy o ochronie przyrody. Kolejno omówiła wywiad z Radio Białystok w temacie planowanej inwestycji dot. budowy wiatraków w gminie Hajnówka, spotkanie z Dyrektorem Zarządu Dróg w sprawie przebudowy drogi w Nowosadach. Omówiła kłopoty związane z oczyszczaniem rowów wzdłuż przebudowywanej drogi.

Do punktu 5-go: Podjęcie uchwał w sprawie:

    1. zatwierdzenia sprawozdań finansowych instytucji kultury za 2011 rok,

Skarbnik Gminy – p. Luba Nowik przedstawiła projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdań finansowych instytucji kultury za 2011 rok. Omówiła poszczególne dochody i wydatki instytucji kultury oraz wyjaśniła, że projekt uchwały był przedmiotem obrad poszczególnych komisji. Wyjaśniła, że Uchwała taka niezbędna jest do przedstawienia w Urzędzie Skarbowym i jednocześnie jest sprawozdaniem merytorycznym GOK i GBP za 2011 rok. W tym miejscu głos zabrała Wójt Gminy, która omówiła tematykę złożonych wniosków na remonty świetlic wiejskich do Lokalnej Grupy Działania. Następnie wobec braku dyskusji w tym temacie Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przedstawiony projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdań finansowych instytucji kultury za 2011 rok. W głosowaniu jawnym udział wzięło 15 radnych. W oparciu o wyniki głosowania (15 głosów „za”) Przewodniczący obrad stwierdził, że rada powzięła uchwałę o treści:

Uchwała Nr XV / 70 / 12
Rady Gminy Hajnówka
z dnia 29 marca 2012 roku

w sprawie zatwierdzenia sprawozdań finansowych instytucji kultury za 2011 rok,

(Załącznik Nr 2 do protokołu)

    1. udzielenia pomocy finansowej Gminie Miejskiej Hajnówka,

Skarbnik Gminy – p. L. Nowik przedstawiła projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Miejskiej Hajnówka. Wyjaśniła, że projekt uchwały dotyczy występowania z wnioskiem przez Miasto Hajnówka o pozyskanie środków na realizację projektu „Przebudowa ulicy Władysława Jagiełły i 11 Listopada w Hajnówce” i uzyskanie większej punktacji do złożonego wniosku. Następnie wobec braku dyskusji w tym temacie Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przedstawiony projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Miejskiej Hajnówka. W głosowaniu jawnym udział wzięło 15 radnych. W oparciu o wyniki głosowania (15 głosów „za”) Przewodniczący obrad stwierdził, że rada powzięła uchwałę o treści:

Uchwała Nr XV / 71 / 12
Rady Gminy Hajnówka
z dnia 29 marca 2012 roku

w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Miejskiej Hajnówka

(Załącznik Nr 3 do protokołu)

    1. zmian w budżecie gminy na 2012 rok,

Skarbnik Gminy – p. L. Nowik przedstawiła projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok. Omówiła poszczególne zmiany wprowadzane do budżetu gminy zarówno po stronie dochodów,
jak i wydatków gminy. Wyjaśniła ponadto, że projekt uchwały był przedmiotem obrad Komisji, które nie wniosły uwag. Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przedstawiony projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok. W głosowaniu jawnym wzięło udział 15 radnych. W oparciu o wyniki głosowania (15 głosów „za”) Przewodniczący obrad stwierdził, że rada powzięła uchwałę o treści:

Uchwała Nr XV/ 72 / 12
Rady Gminy Hajnówka
z dnia 29 marca 2012 roku

w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok

(Załącznik Nr 4 do protokołu)

    1. nie wyrażenia zgody na utworzenie funduszu sołeckiego,

Skarbnik Gminy – p. L. Nowik przedstawiła projekt uchwały w sprawie nie wyrażenia zgody na utworzenie funduszu sołeckiego. Omówiła poszczególne zmiany wprowadzane do budżetu gminy zarówno po stronie dochodów, jak i wydatków gminy. Poinformowała, że łączna kwota przypadająca na fundusz sołecki to 189 294,81 zł. Następnie przedstawiła wysokość funduszu sołeckiego przypadającego na każda wieś. (Załącznik Nr 5 do protokołu) Wyjaśniła, że propozycją Wójta gminy jest nie uchwalanie funduszu sołeckiego na 2013 rok z uwagi na możliwość dysponowania ogólną kwotą środków na fundusz sołecki, a nie w rozbiciu na poszczególne wsie. Podkreśliła, że środki na realizację funduszu sołeckiego mogą być realizowane wyłącznie na zadania przewidziane w budżecie gminy i nie mogą być wydatkowane na inne cele. Skarbnik Gminy podkreśliła, że gmina nie może rozdysponować tych środków w sposób „dowolny” tylko na konkretne cele określone w budżecie. Następnie Przewodniczący obrad otworzył dyskusję w tym temacie i głos zabierali:

Wójt Gminy – wyjaśniła, że gmina Hajnówka w każdej wsi wykonuje zadania inwestycyjne. Stwierdziła, że gmina posiadając większą kwotę do rozdysponowania może wykonać inwestycję o większym zakresie, aniżeli w rozbiciu na poszczególne wsie.

Pan M. Pierko – zadał zapytanie o dotychczasowe praktyki gminne związane z funduszem sołeckim, o wykonywanie inwestycji w miejscowości Topiło. Wójt wyjaśniła, że gmina doprowadziła wodociąg do wsi Topiło, odnośnie powierzchniowego utrwalenia trwają rozmowy z Dyrektorem Lasów Państwowych związane z inwestycjami przy ścianie lasu.

Pan W. Golonko – radny zabierając głos stwierdził, że fundusz sołecki jest najlepszą formą aktywizacji społeczeństwa wiejskiego. Wójt stwierdziła zabierając głos, że z funduszu sołeckiego mogłaby skorzystać każda wieś w sytuacji gdy wykonane już były wszystkie inwestycje. Wspomniała o innych inwestycjach np. przydomowe oczyszczalnie do realizacji których gmina zobowiązana jest zgodnie z wnioskiem 15 % całości inwestycji.

Następnie Przewodniczący obrad wobec braku dalszej dyskusji poddał pod głosowanie przedstawiony projekt uchwały w sprawie nie wyrażenia zgody na utworzenie funduszu sołeckiego. W głosowaniu jawnym wzięło udział 15 radnych. W oparciu o wyniki głosowania (10 głosów „za”, 4 głosy „przeciw”, 1 głos „wstrzymujący się”) Przewodniczący obrad stwierdził, że rada powzięła uchwałę o treści:

Uchwała Nr XV/ 73 / 12
Rady Gminy Hajnówka
z dnia 29 marca 2012 roku

w sprawie nie wyrażenia zgody na utworzenie funduszu sołeckiego

(Załącznik Nr 6 do protokołu)

    1. zmiany uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli, innych form wychowania przedszkolnego i szkół prowadzonych na terenie Gminy Hajnówka przez inne niż Gmina Hajnówka osoby prawne i osoby fizyczne, a także trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania,

Pani H. Szymaniuk – Kierownik Biura... przedstawiła projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli, innych form wychowania przedszkolnego i szkół prowadzonych na terenie Gminy Hajnówka przez inne niż Gmina Hajnówka osoby prawne i osoby fizyczne, a także trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania. Wyjaśniła, że Komisja Opieki Społecznej... na posiedzeniu w dniu 20 lutego 2012 r. zgłosiła wniosek w sprawie zmiany przedmiotowej uchwały i wystąpiła z pismem do Przewodniczącego Rady o nadanie biegu organizacyjnego projektowi uchwały. Poinformowała, że projekt uchwały dotyczy zmiany sposobu naliczania dotacji na 1 ucznia dla Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Orzeszkowie w skali roku. Poinformowała, że subwencja oświatowa liczona jest na rok budżetowy i rozdzielana na 12 rat. Podstawą naliczenia jest ilość dzieci uczęszczających do szkoły na dzień 30 września roku poprzedniego. W związku z tym taka sama ilość uczniów będzie w szkole od stycznia do sierpnia. Natomiast od 1 września roku szkolnego liczba ta może się zmienić. Jeżeli będzie ona w takiej samej wysokości lub mniejszej to wysokość subwencji otrzymywanej przez gminę będzie wystarczająca. W innym wypadku gmina będzie musiała wnieść swój wkład by pokryć tą różnicę. Zaproponowała aby rozróżnić sytuacje, kiedy od 01 stycznia do 31 sierpnia naliczana będzie subwencja w wysokości przypadającej na 1 ucznia w Niepublicznej Szkole, natomiast od 01 września są dwie propozycje: 1. gdy liczba uczniów nie ulegnie zwiększeniu, to w tej samej wysokości, 2. gdy liczba uczniów ulegnie zwiększeniu to na tą liczbę dzieci nie będzie zapewnionej subwencji z Ministerstwa. W tym przypadku proponuje się aby pozostać przy tej samej wysokości subwencji przypadającej na ucznia w gminie Hajnówka. W tym miejscu Przewodniczący obrad udzielił głosu p. W. Golonko - radnemu, który stwierdził, że nie wiadomo na obecny stan jaka będzie ilość uczniów 01 września 2012r. Stwierdził, że jeżeli ilość uczniów będzie większa to Niepubliczna Szkoła w Orzeszkowie otrzyma niższą dotację a w związku z tym dysponować będzie mniejszymi środkami. Zaproponował, aby powrócić do tego tematu w miesiącu wrześniu, w sytuacji gdy faktycznie zwiększy się ilość uczniów w szkole. Następnie wobec braku dyskusji Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przedstawiony projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli, innych form wychowania przedszkolnego i szkół prowadzonych na terenie Gminy Hajnówka przez inne niż Gmina Hajnówka osoby prawne i osoby fizyczne, a także trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania. W głosowaniu jawnym wzięło udział 15 radnych. W oparciu o wyniki głosowania (15 głosów „za”) Przewodniczący obrad stwierdził, że rada powzięła uchwałę o treści:

Uchwała Nr XV/ 74 / 12
Rady Gminy Hajnówka
z dnia 29 marca 2012 roku

zmiany uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli, innych form wychowania przedszkolnego i szkół prowadzonych na terenie Gminy Hajnówka przez inne niż Gmina Hajnówka osoby prawne i osoby fizyczne, a także trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania

(Załącznik Nr 6 do protokołu)

    1. przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Hajnówka w 2012 roku

Pani H. Bagrowska – Kierownik Referatu Inwestycji... przedstawiła projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Hajnówka w 2012 roku. Omówiła szczegółowo projekt uchwały i wyjaśniła, że gmina podpisała umowę z firmą w Wasilkowie na odbiór bezpańskich zwierząt za 1000,00 zł miesięcznie (ryczałt) oraz 1000,00zł za każdego odłowionego psa. W tym miejscu radni i sołtysi podjęli dyskusję dotyczącą kosztów utrzymania zwierząt, funkcjonowania schroniska w Hajnówce. Wójt zabierając głos wyjaśniła, że gmina wystąpiła do schroniska „Ciapek”, jednakże schronisko nie udzieliło odpowiedzi. Następnie Skarbnik Gminy wyjaśniła zasady udzielania dotacji przez Miasto Hajnówka dla schroniska w Hajnówce. Następnie wobec braku dalszej dyskusji Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przedstawiony projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Hajnówka w 2012 roku. W głosowaniu jawnym wzięło udział 15 radnych. W oparciu o wyniki głosowania (15 głosów „za”) Przewodniczący obrad stwierdził, że rada powzięła uchwałę o treści:

Uchwała Nr XV/ 75 / 12
Rady Gminy Hajnówka
z dnia 29 marca 2012 roku

w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Hajnówka w 2012 roku

(Załącznik Nr 7 do protokołu)

Do punktu 6 - go. Zapoznanie się z informacją Wójta Gminy w sprawie rocznego sprawozdania z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2011.

Sekretarz Gminy – p. M. Kondraciuk, przedstawił roczne sprawozdanie z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2011. Wyjaśnił, że jest to wymóg ustawy o organizacjach pożytku publicznego i o wolontariacie. Wobec braku dyskusji Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przedstawione sprawozdanie. Rada jednogłośnie (15 głosów „za”) przyjęła przedstawione sprawozdanie z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2011.

(Załącznik Nr 8 do protokołu)

Do punktu 7 - go. Zapoznanie się ze sprawozdaniami z pracy Komisji Rady Gminy Hajnówka w 2011 roku.

Przewodniczący Komisji przedstawili sprawozdania z działalności swoich Komisji i poinformowali, że do sprawozdań radni nie wnieśli uwag. Rada jednogłośnie (15 głosów „za”) przyjęła przedstawione sprawozdania z pracy Komisji Rady Gminy Hajnówka w 2011 roku.

(Załącznik Nr 9 do protokołu)

Do punktu 8 – go. Interpelacje, zapytania i odpowiedzi i Ad. 9. Wolne wnioski

W tym miejscu głos zabrał Sekretarz Gminy – p. M. Kondraciuk, który wyjaśnił, że prawo zgłaszania wniosków i interpelacji zgodnie ze statutem przysługuje radnym, natomiast sołtysi powinni zabierać głos w punkcie wolnych wniosków.

Pani W. Biryłko – wystąpiła z zapytaniem o ustalenie jakichś zasad dotyczących bezpańskich psów.

Pan S. Sokołowski – radny wystąpił z wnioskiem o zwołanie wspólnego posiedzenia Komisji Finansów... i Komisji Rewizyjnej w celu wspólnego szukania oszczędności w gminie.

Pan W. Golonko – radny wystąpił z zapytaniem o planowaną inwestycję polegającą na budowie przydomowych oczyszczalni w gminie Hajnówka.

Pani W. Sajewicz – radna wystąpiła z zapytaniem o odprowadzanie wód z drogi wojewódzkiej. Wójt wyjaśniła, że temat dotyczy inwestora tj. Wojewódzkiego Zarządu Dróg. Następnie p. W. Sajewicz wystąpiła z zapytaniem o stan jakości wody z hydroforni w Nowoberezowie. W tym miejscu głos zabrała p. A. Janiuk, która wyjaśniła, że rozmawiała z Prezesem Wodociągów i Kanalizacji p. J. Aleksiejukiem w sprawie stanu wody i poinformowała, że czyszczenie wody wynika z konserwacji hydroforni i z czasem woda wróci do stanu pierwotnego.

Pani O. Bołtromiuk – radna, wróciła o wyjaśnienie tematu liczby dzieci w Szkole Podstawowej w Nowokorninie, aby w przyszłości wiedzieć czy podejmować temat likwidacji czy też nie.

Pan A. Skiepko – radny zabierając głos zaproponował w ślad za wnioskiem p. S. Sokołowskiego dotyczące wspólnego posiedzenia Komisji aby odbyło się ono 11 kwietnia 2012r. w dniu w którym Komisja Rewizyjna ma zaplanowane posiedzenie.

Pani W. Biryłko wystąpiła z zapytaniem do p. O. Bołtromiuk o powód złożenia zapytania o liczbę uczniów w szkole podstawowej w Nowokorninie. Pani O. Bołtromiuk wyjaśniła, że chodzi jej o prognozę na przyszłość.

Pan W. Osipiuk – zabierając głos stwierdził, że radny A. Skiepko nie może narzucać terminu wspólnego posiedzenia tylko termin takiego posiedzenia musi być wypracowany wspólnie. Pan A. Skiepko wyjaśnił, że ma zaplanowane posiedzenie swojej Komisji na 11 kwietnia, w związku z czym proponuje wspólne posiedzenie.

Pani G. Sacharczuk – radna, zaproponowała aby oświetlenie uliczne zostało włączone w nocy w czasie trwania przebudowy drogi wojewódzkiej w Dubinach. Wójt wyjaśniła, że wniosek zostanie rozpatrzony.

Pan W. Golonko – zgłosił do naprawy drogę Pasieczniki Duże – Orzeszkowo.

Pan M. Żmieńko – radny zapytał czy żużel nawieziony na drogę w Orzeszkowie zostanie przykryty czy nie.

W tym miejscu głos zabrała p. H. Bagrowska- Kierownik Referatu..., która wyjaśniła, że żużel w Orzeszkowie został przywieziony doraźnie, w celu załatania ubytków w drodze.

Następnie głos zabierali sołtysi w osobach:

Pan K. Sołowianiuk, sołtys zabrał głos w temacie posiedzenia Komisji Sejmowej w sprawie obywatelskiego projektu zmiany ustawy o ochronie przyrody. Zabrał głos w temacie pozyskania drewna, traktowania ludzi mieszkających w pobliżu Parku, miejsc pracy. Następnie głos zabrał sołtys wsi Dubicze Osoczne, który ustosunkował się do tematyki związanej z pozyskaniem drewna oraz funduszu sołeckiego. Następnie zadał zapytanie związane z budynkiem Gminnej Spółdzielni Mleczarskiej – podkreślił jej zły stan techniczny. Wójt wyjaśniła, że prowadziła rozmowy z Prezesem Spółdzielni ale nie dały one żadnego rozstrzygnięcia.

Pan M. Pierko – sołtys Topiło podkreślił, że bezpańskie psy są wynikiem niedbalstwa ludzi. Następnie poruszył temat transportu ludności z Topiła. Wójt wyjaśniła, że transport związany jest z oszczędnościami zarówno w gminie jak i innych instytucjach.

Pani H. Szymaniuk – Kierownik BOSS ustosunkowała się do zapytania radnego A. Skiepko dotyczącego ceny obiadu w Szkole Podstawowej w Dubinach. Wyjaśniła, że temat likwidacji jest zawsze bardzo „drażliwy” dla wszystkich stron i radna zwróciła się z zapytaniem o cenę obiadu. Poinformowała, że księgowa BOSS podała kwotę z całego roku a nie czterech miesięcy i stąd powstała rozbieżność. Cena ta wynosi 3,07zł a za pół roku z uwzględnieniem miesięcy styczeń i luty wynosi ona 3,57.

Następnie Przewodniczący Rady przedstawił pisma wpływające do rady. ( Pisma stanowią załącznik Nr 10 do protokołu)

Do punktu 10 – go. Zamknięcie obrad XV sesji Rady Gminy Hajnówka.

Następnie wobec wyczerpania się porządku dziennego Przewodniczący obrad zamknął XV sesję Rady Gminy Hajnówka.

Protokołowała:

Barbara Ostapczuk

Przewodniczący Rady

Wiesław Józef Komarewski

Hajnówka, dnia 03 kwietnia 2012r.



Metryka strony

Udostępniający: Samodzielne stanowisko pracy do spraw obsługi Rady i jej komisji - Barbara Niewiadomska

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2012-07-06

Data modyfikacji: 2012-07-06

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2012-07-06