OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Remont 5 odcinków dróg gminnych wykonanych metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami.

 

 

Hajnówka, dnia 12.07.2013r.

IP.7234.29.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 85 682 25 00, faks 85 682 46 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 5 odcinków dróg gminnych wykonanych metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont 5 odcinków dróg gminnych wykonanych metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami o następującym zakresie robót: 1.droga gminna nr 108537B Dubiny - Sawiny Gród - zdjęcie obustronnych poboczy drogi o szerokości jednostronnego pobocza 1,0 m na długości 70 m drogi - 1400 m2 z odwiezieniem urobku na odległość do 3 km, - regeneracja nawierzchni asfaltowej poprzez dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami z wcześniejszym uzupełnieniem miejscowych ubytków w nawierzchni na odcinku drogi o długości 660 m i szerokości 4,5 m - 2970m2 2. droga gminna nr 108543B Dubicze Osoczne - Chytra -regeneracja nawierzchni asfaltowej poprzez dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami z wcześniejszym uzupełnieniem miejscowych ubytków w nawierzchni na 2 odcinkach drogi o powierzchni - 198,75m2 3. droga gminna nr 108545B Nowokornino - Gródówka -regeneracja nawierzchni asfaltowej poprzez dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami z wcześniejszym uzupełnieniem miejscowych ubytków w nawierzchni na odcinkach drogi o powierzchni - 198,6 m2 4. droga gminna nr 108531B Pasieczniki Duże - Orzeszkowo - regeneracja nawierzchni asfaltowej poprzez dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami z wcześniejszym uzupełnieniem miejscowych ubytków w nawierzchni na odcinkach drogi o powierzchni - 768,25 m2, - miejscowe uzupełnienie ubytków w nawierzchni powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami w 18 szt. miejsc o pow. - 27,39 m2 5. droga gminna Mochnate (do oczyszczalni) - regeneracja nawierzchni asfaltowej poprzez dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami z wcześniejszym uzupełnieniem miejscowych ubytków w nawierzchni na odcinkach drogi o powierzchni - 467,24 m2.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Uzupełnianie ubytków w nawierzchni powstałe w okresie postępowania przetargowego w wielkości do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 50 000 PLN każde, z podaniem dokładnej ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i będzie oparty na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca wykaże się dysponowaniem (własnym, dzierżawionym lub wynajętym) w pełni sprawnym sprzętem niezbędnym do wykonywania robót. Przy realizacji zamówienia wymagane jest dysponowanie następującym sprzętem: samochód ciężarowy, skrapiarka do emulsji asfaltowej. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i będzie oparty na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót drogowych z uprawnieniami drogowymi. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i będzie oparty na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca wykaże się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. dysponowaniem środkami finansowymi lub dostępem do kredytu w wysokości min. 50 tys. PLN. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawców i będzie oparty na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej: Oświadczenie, że posiadają środki finansowe lub dysponują dostępem do kredytu w wysokości 50 tys. PLN.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka pokój Nr 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka pokój Nr 37.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt Gminy Hajnówka

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Metryka strony

Udostępniający: Referat inwestycji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami - Aleksander Kulik

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2013-07-12

Data modyfikacji: 2013-07-15

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2013-07-12