OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi: Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę i rozbudowę 3 odcinków dróg.

 

Hajnówka, dnia 22.03.2013r.

IP.7234.16.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 85 682 25 00, faks 85 682 46 12.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę i rozbudowę 3 odcinków dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowych na przebudowę i rozbudowę 3 odcinków dróg. Zadanie I. Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Nr 108539B Nowosady - Dubińska Ferma o długości ok. 1100 mb obejmująca podział 19 szt. działek, przejście drogi przez tory kolejowe i włączeniem drogi do drogi wojewódzkiej w Nowosadach. Technologia nawierzchni - powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami. Zadanie II. Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Nr 108542B Zwodzieckie - Przechody do drogi woj. nr 687 Juszkowy Gród - Nowosady w części na działkach leśnych obrębu Gruszki gm. Narewka o długości ok. 730 mb. obejmująca podział 12 szt. działek, przejście przez tory kolejowe, włączenie do drogi wojewódzkiej. Technologia drogi - nawierzchnia asfaltowa. Droga w części położona w obszarze NATURA 2000, oraz na terenie lasów państwowych Nadleśnictwa Browsk. gm.Narewka Zadanie III. Budowa i rozbudowa drogi wewnętrznej na działce ozn. nr ewid. 804/4 w Lipinach o długości 730mb.Projektowane jest poszerzenie pasa drogowego z podziałem 2 szt. działek lasów Państwowych Nadleśnictwa Hajnówka, budowę przepustów drogowych i zjazdów na posesje, włączenie drogi do drogi powiatowej. Projektowana nawierzchnia betonowa kl. C 35/45 w krawężnikach z jednostronnym rowem i jednostronnym ciągiem pieszo-rowerowym. Dokumentacja na każdy odcinek drogi powinna zawierać następujące opracowania: 1.Przygotowanie materiałów wyjściowych (danych technicznych) do ubiegania się Zamawiającego o decyzje środowiskowe związane w projektowanymi drogami - dotyczy zad. Nr II i III, 2.Projekt budowlany opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. (Dz. U. z dnia 27.04.2012r.) zawierający w szczególności ocenę techniczną obejmującą aktualne warunki geotechniczne i stan posadowienia projektowanej drogi, z niezbędnymi uzgodnieniami, podziałami działek, szacunkiem wartości odszkodowania za nieruchomości niezbędne do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej - po 4 egz. 3.Projekt budowlany na teren zamknięty ( teren PKP) po 4 egz. - dotyczy zadania nr I i Nr II 4.Projekt włączenia projektowanej drogi do drogi wojewódzkiej po 4 egz. - dotyczy zadania Nr I i II. 5.Projekty techniczne wykonawcze - po 2 egz. 6.Kosztorysy inwestorskie - po 2 egz. 7.Przedmiary robót do kosztorysu ofertowego - 2 egz. 8.Projekt stałej organizacji ruchu - po 2 egz. 9.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - po 2 egz. 10.Wersja elektroniczna całości dokumentacji na płycie CD - 1 egz. 11.Uzgodnienia dokumentacji w pasie kolejowym PKP - dotyczy zadania Nr I i zadania Nr II 12.W zależności od potrzeb jednostek uzgadniających tj. PKP, PGE, Zarządców Dróg -projekty przebudowy lub budowy urządzeń na terenach projektowanych dróg np: przebudowy nasypu kolejowego, linii energetycznych, sieci wod-kan., budowy lub przebudowy przepustów drogowych z operatem wodno-prawnym itp. Uwaga: Zamawiający posiada aktualne mapy do celów projektowych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Opracowanie projektu drogi o wartości do 30% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: zad. Nr I - 1400 zł, zad. Nr II - 1000 zł, zad. Nr III - 500 zł. Łącznie na 3 zadania - 2900 zł.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Prowadzą działalność w zakresie projektowania budowy lub przebudowy dróg. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia /nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 20 000 PLN każde. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia /nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie dróg. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia /nie spełnia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Hajnowka ul. Aleksego Zina 1 17-200 Hajnówka pokój nr 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Hajnowka ul. Aleksego Zina 1 17-200 Hajnówka pokój nr 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Nr 108539B Nowosady - Dubińska Ferma..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Nr 108539B Nowosady - Dubińska Ferma o długości ok. 1100 mb obejmująca podział 19 szt. działek, przejście drogi przez tory kolejowe i włączeniem drogi do drogi wojewódzkiej w Nowosadach. Technologia nawierzchni - powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Nr 108542B Zwodzieckie - Przechody do drogi woj. nr 687 Juszkowy Gród - Nowosady..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Nr 108542B Zwodzieckie - Przechody do drogi woj. nr 687 Juszkowy Gród - Nowosady w części na działkach leśnych obrębu Gruszki gm. Narewka o długości ok. 730 mb. obejmująca podział 12 szt. działek, przejście przez tory kolejowe, włączenie do drogi wojewódzkiej. Technologia drogi - nawierzchnia asfaltowa. Droga w części położona w obszarze NATURA 2000, oraz na terenie lasów państwowych Nadleśnictwa Browsk. gm.Narewka.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa i rozbudowa drogi wewnętrznej na działce ozn. nr ewid. 804/4 w Lipinach..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa i rozbudowa drogi wewnętrznej na działce ozn. nr ewid. 804/4 w Lipinach o długości 730mb.Projektowane jest poszerzenie pasa drogowego z podziałem 2 szt. działek lasów Państwowych Nadleśnictwa Hajnówka, budowę przepustów drogowych i zjazdów na posesje, włączenie drogi do drogi powiatowej. Projektowana nawierzchnia betonowa kl. C 35/45 w krawężnikach z jednostronnym rowem i jednostronnym ciągiem pieszo-rowerowym..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Wójt Gminy Hajnówka

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia


Hajnówka, dnia 03.04.2013r.

IP.7234.16.2013

 

WYJAŚNIENIE

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego na Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę i rozbudowę 3 odcinków dróg”.

Gmina Hajnówka poniżej podaje uzupełnienie treści działu VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2 . Wadium może być wnoszone w :

  • pieniądzu,

  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

  • gwarancjach bankowych,

  • gwarancjach ubezpieczeniowych,

  • poręczeniach udzielanych przez przedmioty o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm./.

3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 02 1240 5279 1111 0000 5722 3238 PKO SA Oddział Hajnówka.

4. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione, jeżeli środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego do terminu wyznaczonego na złożenie ofert a kopia dowodu wpłaty znajduje się w ofercie.

5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

- jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

Wójt Gminy Hajnówka

Metryka strony

Udostępniający: Referat inwestycji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami - Aleksander Kulik

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2013-03-25

Data modyfikacji: 2013-04-03

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2013-03-25