Przedmiot zamówienia - Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Hajnówka
Hajnówka, dnia 24.10.2013r.
IP.7234.56.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przedmiot zamówienia:
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Hajnówka
Symbol CPV : 90620000-9 Usługi odśnieżania
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Hajnówka
ul. Aleksego Zina 1
17-200 Hajnówka
www.gmina-hajnowka.pl
gmina@gmina-hajnowka.pl
7.30 - 15.30
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
strona internetowa na której udostępniona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.gmina-hajnowka.pl , osobiście pokój nr 37 w Urzędzie Gminy Hajnówka, lub pocztą: nieodpłatnie
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Utrzymanie w przejezdności dróg w okresie zimowym 2013/2014r. polegać ma na odśnieżaniu pługiem czołowym dwóch pasów drogi a w przypadku obfitych opadów śniegu z utworzeniem mijanek.
Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie usługi odśnieżania własnym sprzętem (ciągnik) z pługiem czołowym skośnym przystosowanym do odśnieżania,
- usługa odśnieżania odbywać się będzie okresowo z chwilą występowania opadów śniegu w ciągu okresu zimowego 2013/2014 roku,
- zakres świadczenia usługi obejmuje odśnieżanie dróg w przydzielonym Rejonie odśnieżania.
Do przetargu podstawia się Rejony:
Nr I - Nowoberezowo – Nowokornino - Rzepiska - Borysówka
Nr II – Dubiny - Lipiny - Nowosady,
Nr IV – Pasieczniki Duże – Orzeszkowo – Sosnówka,
Rejon Nr III – Mochnate - Stare Berezowo - Dubicze Osoczne - Chytra przewidziany jest dla odśnieżania sprzętem własnym Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia - od wystąpienia opadów śniegu w okresach: 15 listopada 2013r. – 15 kwiecień 2014r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
-
złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych,
-
posiadają sprzęt do odśnieżania własny lub wynajęty na podstawie umowy.
Ocena spełnienia warunków udziału odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia
Warunki stawiane przez Zamawiającego:
-
W okresie wykonywania usługi obowiązuje niezmienna cena ofertowa,
-
Zamawiający nie ponosi kosztów za utrzymanie gotowości Wykonawcy do odśnieżania,
-
Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu sprzętu z miejsca garażowania do wyznaczonego Rejonu odśnieżania.
-
Termin rozpoczęcia pracy w ciągu 2 godzin po wystąpieniu opadów wg. wskazań Zamawiającego,
-
Wykonawca deklaruje w cenie ofertowej gotowość wykonywania pracy w godzinach nocnych, niedziele i święta w zależności od potrzeb,
-
Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia szczegółowej ewidencji godzin pracy wg wzoru określonego przez Zamawiającego,
-
Moc oferowanego ciągnika nie może być mniejsza niż 80 KM,
-
Zamawiający dokona płatności częściowych nie częściej niż raz w miesiącu,
-
Wybrane zostaną 3 oferty najkorzystniejsze po jednym ciągniku na każdy rejon spośród ciągników o mocy od 80 KM do 140 KM i o napędzie na 2 osie napędowe.
-
Przy ocenie oferty złożonej przez rolnika, emeryta, rencisty i osoby nie pracującej, do jej ceny zostaną doliczone koszty ZUS jakie musi ponieść Zamawiający. Nie dotyczy to osób prowadzących działalność gospodarczą.
8) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
----------------------------------------------------------------------
| Nazwa kryterium |Waga | w %
----------------------------------------------------------------------
| Cena | 100 |
----------------------------------------------------------------------
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Hajnówka
ul. Aleksego Zina 1
17-200 Hajnówka
Pokój nr 32
do dnia 2013-11-05 do godz. 12:00
11) termin związania ofertą
okres 30 dni.
12) informacja na temat zawarcia umowy ramowej;
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
13) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej;
Zamawiający nie zamierza dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
Wójt Gminy Hajnówka
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Wyjaśnienie z dnia 31.10.2013 r.
Hajnówka, dnia 31.10.2013r.
IP.7234.56.2013
WYJAŚNIENIE
Dotyczy: Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na „Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Hajnówka”
W związku z zapytaniem jednego z Wykonawców dot. udziału w przetargu nieograniczonym do odśnieżania dróg na terenie Gminy Hajnówka w sezonie zimowym 2013/2014 samochodów ciężarowych podaje się wyjaśnienie w powyższej sprawie.
W dokumentach przetargowych użyte dotychczas stwierdzenie odnośnie zapotrzebowania gminy na sprzęt do odśnieżania „Ciągniki rolnicze o mocy 80 – 140 KM” zastępuje się wyrazami „Ciągniki rolnicze i samochody ciężarowe o mocy co najmniej 80 KM”.
Wójt Gminy Hajnówka
Metryka strony