IP.271.3.2020 – Unieważnienie
Hajnówka, dnia 15.04.2020 r.
IP.271.3.2020
Ogłoszenie nr 510064889-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.
Gmina Hajnówka: Przebudowa odcinka drogi gminnej 108571B ul. Torowa w Dubinach – etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528822-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Hajnówka, Krajowy numer identyfikacyjny 50659065000000, ul. ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 682 25 00, e-mail gmina@gmina-hajnowka.pl, faks 85 682 46 12.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ug.hajnowka.wrotapodlasia.pl/tab_oglosze/przetargi/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa odcinka drogi gminnej 108571B ul. Torowa w Dubinach – etap I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
- 271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 108571B ul. Torowej w Dubinach – I etap o długości około 375 mb, przebudowa skrzyżowania drogi gminnej z droga powiatową Nr 1624B oraz budowa sieci kanalizacyjnej o długości około 164 mb . Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Roboty pomiarowe przy odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych. 2. Usunięcie drzew. 3. Rozbiórka skrzyżowania drogi powiatowej. 4. Wykonanie podbudowy. 5. Wykonanie nawierzchni. 6. Wykonanie elementów ulic. 7. Wykonanie zieleni drogowej. 8. Wykonanie regulacji pionowej studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych. 9. Wykonanie sieci kanalizacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym składającym się z: a) Projektów wykonawczych (drogowy i sanitarny), b) Projekt stałej organizacji ruchu, c) Szczegółowe specyfikacje techniczne, d) Przedmiarów robót – materiał pomocniczy, nie będzie on stanowił podstawy do rozliczeń, stanowiących złączniki do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 1. Prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Faktyczne: Wykonawca wnioskiem z dnia 09.04.2020 roku zwrócił się do Zamawiającego o wyjaśnienie i doprecyzowanie wątpliwości związanych z niniejszym zamówieniem publicznym. W trakcie badania i analizy wniosku Zamawiający uznał, iż zakres robót zawarty w załączniku nr 12 do SIWZ jest niejasny i nieprecyzyjny. Zapisy zawarte w/w załączniku są elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej, niepodlegającej odrzuceniu oferty przez zainteresowanych Wykonawców. Załącznik nr 12 w obecnym brzmieniu pozostawia dowolność interpretacji Wykonawcy. Niejednoznacznie opisany zakres robót doprowadziłby do złożenia ofert o nieporównywalnej treści, tym samym nie jest możliwy wybór oferty najkorzystniejszej. Brak możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej jest niemożliwą do usunięcia wadą na tym etapie postępowania. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wójt Gminy Hajnówka
Metryka strony