IP. 7021.14.2018 - zapytanie ofertowe „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Dubinach ul. Cegielniana i w Starym Berezowie”

Hajnówka, dnia 14.03.2018 r.

IP.7021.14.2018

 Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

 

  1. Zamawiający Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka zaprasza do złożenia oferty.
  2. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Dubinach ul. Cegielniana i w Starym Berezowie”

 

Zamówienie realizowane będzie w dwóch częściach.

 

Zakres robót obejmuje między innymi:

 

CZĘŚĆ A

Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w Dubinach przy ul. Cegielnianej

  1. Budowa przyłącza kablowego typu YAKXs w ilości 7(25) mb.
  2. Budowa kablowej linii oświetleniowej typu YAKXs w ilości 461(541) mb.
  3. Budowa kablowej linii oświetleniowej typu YAKXs w ilości 130(162) mb.
  4. Budowa kablowej linii oświetleniowej typu YKXs w ilości 7(25) mb.
  5. Montaż słupa oświetleniowego z pojedynczym wysięgnikiem rurowym i fundamentem prefabrykowanym oraz oprawą oświetleniową i lampą sodową w ilości 11 kpl.
  6. Montaż oprawy oświetleniowej i lampy sodowej na istniejącym słupie w ilości 1 kpl.
  7. Budowa szafki oświetleniowej z częścią złączowo-pomiarową.
  8. Przystosowanie istniejącej szafki oświetleniowej do nowych warunków pracy.

 

CZĘŚĆ B

Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Stare Berezowo

  1. Montaż słupa typu ŻN-10 w ilości 1 kpl.
  2. Montaż słupa typu E-10,5/2,5 w ilości 1 kpl.
  3. Montaż przewodów typu AsXSn w ilości 70(78) mb
  4. Montaż oprawy oświetlenia ulicznego w ilości 1 kpl.
  5. Wygałęzienie drzew na trasie projektowanego przewodu.

 

Zamawiający ustanowi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o specjalności budowlanej w zakresie instalacji elektrycznych.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym składającym się z:

  1. Projektów budowlano-wykonawczych,
  2. Przedmiarów robót – materiał pomocniczy, nie będzie on stanowił podstawy do rozliczeń,

 

Warunki Zamawiającego:

  1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 – letniej gwarancji jakości na wykonane roboty.
  2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną gwarancję jakości na wykonane roboty, tzw. Kartę gwarancyjną.
  3. Wykonawca uzyska pozwolenie na zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych oraz poniesie wszystkie opłaty i koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w pasie drogowym dróg powiatowych.
  4. Wykonawca zabezpieczy na własny koszt:

- miejsce składowania materiałów budowlanych,
- energię elektryczną i wodę niezbędną do realizacji przedmiotu budowy,
- urządzenie placu budowy i pomieszczenia na biuro.

  1. Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zrealizowanego zamówienia.
  2. Zamawiający wymaga wykonania całości zamówienia przez jednego Wykonawcę bez udziału podwykonawców.
  3. Zamawiający wymaga wykonywania konserwacji oświetlenia ulicznego przez okres gwarancyjny.

 

Na każde życzenie Inspektora Nadzoru lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego zostaną im okazane materiały używane na aktualnym wówczas etapie wykonywania zamówienia oraz przedstawione zostaną informacje dotyczące producenta, właściwości materiału, typu, gatunku. Ww. osoby będą sprawdzały jakość wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności będą zapobiegały stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zapis ten nie zdejmuje z Wykonawcy odpowiedzialności za zastosowane wyroby, materiały, urządzenia techniczne oraz za jakość wykonanych robót.

 

Wykonawca będzie odpowiadał za zbieranie oraz usuwanie z terenu budowy - w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami - odpadów, które powstaną w trakcie wykonywania zamówienia. Wykonawca poniesie koszty ww. zbierania i usuwania odpadów i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające ich unieszkodliwienie.

 

Odbiór robót.

  1. Roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia, podlegają następującym odbiorom:
    1. odbiorom robót ulegających zakryciu i zanikających,
    2. odbiorom technicznym,
    3. odbiorowi końcowemu.
  2. Gotowość do odbioru robót ulegających zakryciu, zanikających i odbiorów technicznych oraz odbioru końcowego, Kierownik Budowy zgłosi wpisem do dziennika budowy, zawiadamiając o tym fakcie Inspektora Nadzoru. Każde ze zgłoszeń wymaga potwierdzenia przez Inspektora Nadzoru.
  3. Zgłaszając do odbioru końcowego przedmiot zamówienia, Wykonawca jest obowiązany dostarczyć operat kolaudacyjny, który powinien zawierać:
    1. dokumentację powykonawczą, w tym geodezyjna,
    2. protokoły z odbiorów technicznych,
    3. dziennik budowy,
    4. deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty i inne dokumenty, potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów i urządzeń do stosowania w budownictwie, potwierdzone, że zostały wbudowane na przedmiotowej budowie,
    5. oświadczenie Kierownika budowy o zakończeniu wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową i uporządkowaniu oraz doprowadzeniu do należytego stanu terenu budowy.
  4. Termin odbioru końcowego będzie ustalony po potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru wykonania przedmiotu zamówienia i sprawdzeniu kompletności dokumentacji odbiorowej. Inspektor Nadzoru potwierdzi gotowość do odbioru końcowego wpisem do dziennika budowy.
  5. Za termin wykonania zamówienia przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego, przez przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego oraz przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
  6. Wykonawca udzieli co najmniej 3 – letniej gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
  7. Wykonawca przez okres gwarancyjny zapewni i będzie wykonywał konserwację oświetlenia ulicznego wykonanego w ramach niniejszego zamówienia.
  8. W dniu podpisania protokołu odbioru wykonanych robót Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Kartę Gwarancyjną.
  9. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie udostępniać dziennik budowy Zamawiającemu na każde jego życzenie.

 

Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny realizacji przedmiotu zamówienia.

Zamawiający nie zwróci kosztów wizji lokalnej.

 

W ofercie Wykonawca powinien podać obejmującą całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia.

 

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich części niniejszego zamówienia.

 

  1. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
  1. termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do:
    - Część A do 30.05.2018 roku.
    - Część B do 30.05.2018 roku.
  2. warunki płatności: 30 dni od daty przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, przelewem na konto wskazane na fakturze.
  3. warunkiem przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego jest prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia potwierdzające stosownymi zapisami w dzienniku budowy oraz spisany i podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego.
  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

     Urząd Gminy Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, tel. 85 682 27 56

  1. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena za cały przedmiot zamówienia (suma 2 części)
  2. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
  1. dysponowanie co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy o specjalności elektrycznej,
    Osoba ma posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa.
  2. wykonania co najmniej 2 zamówienia polegających na budowie lub przebudowie oświetlenia ulicznego o wartości robót, co najmniej 80 000,00 zł brutto każde.
    Do wykazu wykonanych robót należy dołączyć dowody potwierdzające, że  roboty zostały wykonane w sposób należyty. Dowodami są: 1) referencje; 2) inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.
  1. Wzór oferty, wzór umowy oraz wymagane oświadczenia – zgodnie z załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją Oferta na „Rozbudowę oświetlenia ulicznego w Dubinach ul. Cegielniana i w Starym Berezowie”.
  3. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę na druku będącym Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego należy złożyć do dnia 22.03.2018r. do godziny 12.00 w pokoju nr 32 znajdującym się w Urzędzie Gminy Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka.

 Wójt Gminy Hajnówka

Załączniki:

  1. Wzór oferty.
  2. Wykaz wykonanych robót.
  3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia
  4. Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia.
  5. Wzór umowy.
  6. Dokumentacja projektowa:

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Hajnówka

Wytwarzający/odpowiadający: Referat inwestycji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami - Piotr Chilimoniuk

Data wytworzenia: 2018-03-14

Wprowadzający: Katarzyna Hajduk

Data modyfikacji: 2018-03-15

Opublikował: Katarzyna Hajduk

Data publikacji: 2018-03-15