IP. 7234.22.2018 – zapytanie ofertowe - „Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do napraw nawierzchni dróg gminnych w ilości 10 ton”
Hajnówka, dnia 19.03.2018 r.
IP.7234.22.2018
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
- Zamawiający Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka
(nazwa zamawiającego )
zaprasza do złożenia oferty.
- Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do napraw nawierzchni dróg gminnych w ilości 10 ton”
Zakres dostawy obejmuje między innymi:
Dostawa do siedziby Zamawiającego mieszanki mineralno-bitumicznej, która będzie wykorzystana przez Zamawiającego jako lepiszcze asfaltu modyfikowanego do napraw nawierzchni dróg gminnych.
Warunki Zamawiającego:
- Wykonawca ma dostarczyć masę asfaltową na zimno w foliowych workach o wadze do 35 kg. Każdy worek musi być zgrzany termicznie lub związany w celu zabezpieczenia przed wysypaniem masy i utlenieniem jej składników.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć masę na zimno do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, garaż przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Berezowo.
- Wykonawca dostarczy masę w ilości 10 ton jednorazowo.
- W razie wystąpienia wątpliwości przez Zamawiającego do ilości dostarczonej masy, Zamawiający zastrzega prawo zważenia partii na wadze samochodowej usytuowanej w miejscowości Stare Berezowo. Koszt dojazdu do miejsca usytuowania wagi oraz powrót do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
- Wykonawca dostarczy zleconą partię masy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
- Zamawiający wymaga aby dostarczona masa posiadała:
- ważną Aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów,
- ważny Atest higieniczny dopuszczający wyrób do stosowania lub Deklarację zgodności na oferowane materiały o spełnieniu przez nie wymagań zgodnie z obowiązującymi normami. Ww. dokumenty należy dołączyć do formularza ofertowego.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonej mieszanki mineralno-bitumicznej.
- Wykonawca udzieli gwarancji jakości na masę na okres minimum 9 miesięcy. Okres gwarancji rozpocznie się następnego dnia po odbiorze partii masy na zimno.
- Zamawiający wymaga wykonania zamówienia przez jednego Wykonawcę bez udziału podwykonawców.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości mieszanki mineralno-bitumicznej w zależności od potrzeb pod warunkiem posiadania zdolności finansowych, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą. Dodatkowe zamówienie mieszanki mineralno-bitumicznej dostarczone będzie w cenie złożonej oferty.
- Zapłata za wykonaną dostawę nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez wykonawcę za dostarczoną masę mineralno – bitumiczną w terminie nie później niż 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy wykonawcy. Do faktury należy dołączyć oryginał dokumentu WZ podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
W przypadku stwierdzenia, że jakość dostarczanej mieszanki mineralno-bitumicznej odbiega od normy, Zamawiający sporządzi stosowny protokół a Wykonawca na własny koszt dokona wymiany dostarczonej masy.
Cena ofertowa określona przez Wykonawcę nie podlega zmianie i obowiązywać będzie przez cały okres realizacji umowy oraz w przypadku zwiększenia zamówienia. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia.
Cena ofertowa ma uwzględniać koszty: mieszanki, załadunku, transportu, rozładunku sprzętem własnym Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
- termin wykonania zamówienia: do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy.
- warunki płatności: 14 dni od daty przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, przelewem na konto wskazane na fakturze.
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
Urząd Gminy Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka,
Aleksander Kulik, tel. 85 682 27 56
- Kryteria wyboru ofert: najniższa cena.
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
- do ofert należy dołączyć ważną Aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów,
- do ofert należy dołączyć ważny Atest higieniczny dopuszczający wyrób do stosowania lub Deklarację zgodności na oferowane materiały o spełnieniu przez nie wymagań zgodnie z obowiązującymi normami.
- Wzór oferty, wzór umowy – zgodnie z załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego.
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją Oferta na „Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do napraw nawierzchni dróg gminnych w ilości 10 ton”.
- Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę na druku będącym Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego należy złożyć do dnia 30.03.2018 r. do godziny 12.00 w pokoju nr 32 znajdującym się w Urzędzie Gminy Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka.
Wójt Gminy Hajnówka
Załączniki:
Metryka strony