IP. 7234.22.2018 – zapytanie ofertowe - „Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do napraw nawierzchni dróg gminnych w ilości 10 ton”

Hajnówka, dnia 19.03.2018 r.

 IP.7234.22.2018

 Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

 

  1. Zamawiający Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka

                                                                                                       (nazwa zamawiającego )

    zaprasza do złożenia oferty.

  1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do napraw nawierzchni dróg gminnych w ilości 10 ton

 

Zakres dostawy obejmuje między innymi:

Dostawa do siedziby Zamawiającego mieszanki mineralno-bitumicznej, która będzie wykorzystana przez Zamawiającego jako lepiszcze asfaltu modyfikowanego do napraw nawierzchni dróg gminnych.

 

Warunki Zamawiającego:

  1. Wykonawca ma dostarczyć masę asfaltową na zimno w foliowych workach o wadze do 35 kg. Każdy worek musi być zgrzany termicznie lub związany w celu zabezpieczenia przed wysypaniem masy i utlenieniem jej składników.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć masę na zimno do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, garaż przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Berezowo.
  3. Wykonawca dostarczy masę w ilości 10 ton jednorazowo.
  4. W razie wystąpienia wątpliwości przez Zamawiającego do ilości dostarczonej masy, Zamawiający zastrzega prawo zważenia partii na wadze samochodowej usytuowanej w miejscowości Stare Berezowo. Koszt dojazdu do miejsca usytuowania wagi oraz powrót do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
  5. Wykonawca dostarczy zleconą partię masy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
  6. Zamawiający wymaga aby dostarczona masa posiadała:
  1. ważną Aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów,
  2. ważny Atest higieniczny dopuszczający wyrób do stosowania lub Deklarację zgodności na oferowane materiały o spełnieniu przez nie wymagań zgodnie z obowiązującymi normami.  Ww. dokumenty należy dołączyć do formularza ofertowego.
  1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonej mieszanki mineralno-bitumicznej.
  2. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na masę na okres minimum 9 miesięcy. Okres gwarancji rozpocznie się następnego dnia po odbiorze partii masy na zimno.
  3. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia przez jednego Wykonawcę bez udziału podwykonawców.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości mieszanki mineralno-bitumicznej w zależności od potrzeb pod warunkiem posiadania zdolności finansowych, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą. Dodatkowe zamówienie mieszanki mineralno-bitumicznej dostarczone będzie w cenie złożonej oferty.
  5. Zapłata za wykonaną dostawę nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez wykonawcę za dostarczoną masę mineralno – bitumiczną w terminie nie później niż 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy wykonawcy. Do faktury należy dołączyć oryginał dokumentu WZ podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.

 

W przypadku stwierdzenia, że jakość dostarczanej mieszanki mineralno-bitumicznej odbiega od normy, Zamawiający sporządzi stosowny protokół a Wykonawca na własny koszt dokona wymiany dostarczonej masy.

 

Cena ofertowa określona przez Wykonawcę nie podlega zmianie i obowiązywać będzie przez cały okres realizacji umowy oraz w przypadku zwiększenia zamówienia. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia.

 

Cena ofertowa ma uwzględniać koszty: mieszanki, załadunku, transportu, rozładunku sprzętem własnym Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

  1. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
  1. termin wykonania zamówienia: do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy.
  2. warunki płatności: 14 dni od daty przedłożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, przelewem na konto wskazane na fakturze.
  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:

     Urząd Gminy Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka,

      Aleksander Kulik, tel. 85 682 27 56

  1. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena.
  2. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
  1. do ofert należy dołączyć ważną Aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów,
  2. do ofert należy dołączyć ważny Atest higieniczny dopuszczający wyrób do stosowania lub Deklarację zgodności na oferowane materiały o spełnieniu przez nie wymagań zgodnie z obowiązującymi normami.
  1. Wzór oferty, wzór umowy – zgodnie z załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją Oferta na „Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do napraw nawierzchni dróg gminnych w ilości 10 ton”.
  3. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę na druku będącym Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego należy złożyć do dnia 30.03.2018 r. do godziny 12.00 w pokoju nr 32 znajdującym się w Urzędzie Gminy Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka.

 Wójt Gminy Hajnówka

 Załączniki:

  1. Wzór oferty.
  2. Wzór umowy.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Hajnówka

Wytwarzający/odpowiadający: Referat inwestycji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami - Piotr Chilimoniuk

Data wytworzenia: 2018-03-19

Wprowadzający: Katarzyna Hajduk

Data modyfikacji: 2018-03-19

Opublikował: Katarzyna Hajduk

Data publikacji: 2018-03-19